Gå til innhold

8-9mnd, når og hvor mye sover de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å høre med dere med 8-9måndlinger hvordan søvnmønsteret deres er.

Gutten min sover 11-12 timer på natta (får natttpupp, av og til en gang, av og til flere). To lurer på dagen, men de varierer veldig, tilsammen kanskje 3 timer. Er det passelig? Synes han har begynt å sove så lite på dagen, nemlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min snuppe på snart 8mnd sover på samme måte som din=o)

Skrevet

Synes han sover mye jeg:) Min gutt er 7 1/2 mnd, og har siden han var nyfødt nesten ikke sovet på dagtid. Nå er det blitt mye bedre, men er jeg heldig sover han ikke mer enn 45-60 min på formiddagen, og 20-30 min på ettermiddagen. Ca 10 timer om natten, uten pupp.

Skrevet

Min gutt på 8 1/2 mnd. har også veldig likt søvnmønster som deg. Sover ca. 12 timer om natten fra 19 til 7-7.30. Våkner av og til opp og får nattpupp. Så lenge det ikke blir for ofte så gir jeg han nattpupp:-) Sover 2 ganger om dagen, formiddag alt fra 1/2 time - 2 timer, ettermiddag 1/2 time - 1 1/2 time. Som regel så går det igjen hele dagen når han sover lite, så enkelte dager sover han veldig lite. Men det er ikke så ofte.

Skrevet

Sover omtrent som din, her også. Jeg gir også pupp når han våkner om natta, vi prøvde en gang å avvenne ham, men det ble så mye styr... Holdt ut i fem min bare! Håper det går over av seg selv, men jeg synes ikke egentlig det er så slisomt, gjør det mest i halvsøvne.

Skrevet

Snuppa vår sover 11 timer på natten. Dagen sover hun to økter som regel. Ene er på ca 2 timer og den andre alt fra 30 min til 1 time og 30 min...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...