Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Tenkte å høre med dere med 8-9måndlinger hvordan søvnmønsteret deres er. Gutten min sover 11-12 timer på natta (får natttpupp, av og til en gang, av og til flere). To lurer på dagen, men de varierer veldig, tilsammen kanskje 3 timer. Er det passelig? Synes han har begynt å sove så lite på dagen, nemlig.
Mina06+Mats09 Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Min snuppe på snart 8mnd sover på samme måte som din=o)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Synes han sover mye jeg:) Min gutt er 7 1/2 mnd, og har siden han var nyfødt nesten ikke sovet på dagtid. Nå er det blitt mye bedre, men er jeg heldig sover han ikke mer enn 45-60 min på formiddagen, og 20-30 min på ettermiddagen. Ca 10 timer om natten, uten pupp.
atakama Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Min gutt på 8 1/2 mnd. har også veldig likt søvnmønster som deg. Sover ca. 12 timer om natten fra 19 til 7-7.30. Våkner av og til opp og får nattpupp. Så lenge det ikke blir for ofte så gir jeg han nattpupp:-) Sover 2 ganger om dagen, formiddag alt fra 1/2 time - 2 timer, ettermiddag 1/2 time - 1 1/2 time. Som regel så går det igjen hele dagen når han sover lite, så enkelte dager sover han veldig lite. Men det er ikke så ofte.
mamma.com Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Sover omtrent som din, her også. Jeg gir også pupp når han våkner om natta, vi prøvde en gang å avvenne ham, men det ble så mye styr... Holdt ut i fem min bare! Håper det går over av seg selv, men jeg synes ikke egentlig det er så slisomt, gjør det mest i halvsøvne.
Kakebakesøte Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Snuppa vår sover 11 timer på natten. Dagen sover hun to økter som regel. Ene er på ca 2 timer og den andre alt fra 30 min til 1 time og 30 min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå