Gå til innhold

Sofus?


&KJ&

Anbefalte innlegg

Smaker litt på Sofus etter min oldefar. Liker navnet og syns det er litt spesielt, men klarer ikke å bestemme meg for om det blir for sært og belastende.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag tror jeg man kommer unna med det meste, særlig når man har et oppkallingsalibi ; )

 

Sofus er forresten et fint navn. Skiller seg jo ikke mye ut fra feks Linus som begynner å bli mer og mer populært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJEMPETØFT!!!!! Vurderte det selv hvis jeg skulle hatt gutt - da min oldefars mellomnavn var nettopp Sofus. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er utrolig fint! Ville ikke nølt ett sekund. Ikke mer belastende enn Linus, Jonas og Rasmus.

 

Ville tatt det Ü

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert Sofus selv, men har litt sperrer fordi nabokatten heter det. Dessuten hadde jeg en undulat som barn som het Sofus. For meg blir det derfor litt mye dyrenavn, men det er jo egentlig synd. Mons er også et ok navn som er litt ødelagt av katter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha sofus minner meg om den derre hunden skofus:P hahaha

soryy altså navnet falt ikke i smak hos meg,minner meg om en tegneserie figur...

 

men men min mening,ditt valg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig navn paa en baby, men jeg klarer ikke helt aa se for meg ungdomsskolegutter som heter Sofus og Linus osv. Kanskje ikke det barskeste, men jeg liker navnet i seg selv..

Alle disse nye navnene blir vel vanlige i ungdomsskolen etterhvert.. Kan bare ikke se det for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...