&KJ& Skrevet 7. november 2006 #1 Del Skrevet 7. november 2006 Smaker litt på Sofus etter min oldefar. Liker navnet og syns det er litt spesielt, men klarer ikke å bestemme meg for om det blir for sært og belastende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 7. november 2006 #2 Del Skrevet 7. november 2006 I dag tror jeg man kommer unna med det meste, særlig når man har et oppkallingsalibi ; ) Sofus er forresten et fint navn. Skiller seg jo ikke mye ut fra feks Linus som begynner å bli mer og mer populært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nr.2 i februar Skrevet 7. november 2006 #3 Del Skrevet 7. november 2006 et søtt navn, men minner for mye om navn på en katt eller no for min del.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sentralstøvsugeren Skrevet 8. november 2006 #4 Del Skrevet 8. november 2006 KJEMPETØFT!!!!! Vurderte det selv hvis jeg skulle hatt gutt - da min oldefars mellomnavn var nettopp Sofus. :0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. november 2006 #5 Del Skrevet 8. november 2006 Synes det er flott jeg! Oppkalling er å gjøre stas på også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 8. november 2006 #6 Del Skrevet 8. november 2006 Sofus er kattenavn for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. november 2006 #7 Del Skrevet 8. november 2006 Søtt navn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mwp Skrevet 8. november 2006 #8 Del Skrevet 8. november 2006 Katt eller hundenavn for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 9. november 2006 #9 Del Skrevet 9. november 2006 Syns det er utrolig fint! Ville ikke nølt ett sekund. Ikke mer belastende enn Linus, Jonas og Rasmus. Ville tatt det Ü Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #10 Del Skrevet 9. november 2006 Flott navn. Kjenner en søt liten gutt som heter Ole-Sofus, han er også oppk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spuntemor Skrevet 13. november 2006 #11 Del Skrevet 13. november 2006 Har vurdert Sofus selv, men har litt sperrer fordi nabokatten heter det. Dessuten hadde jeg en undulat som barn som het Sofus. For meg blir det derfor litt mye dyrenavn, men det er jo egentlig synd. Mons er også et ok navn som er litt ødelagt av katter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 16. november 2006 #12 Del Skrevet 16. november 2006 hahaha sofus minner meg om den derre hunden skofus:P hahaha soryy altså navnet falt ikke i smak hos meg,minner meg om en tegneserie figur... men men min mening,ditt valg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lanuel Skrevet 21. november 2006 #13 Del Skrevet 21. november 2006 Veldig koselig navn paa en baby, men jeg klarer ikke helt aa se for meg ungdomsskolegutter som heter Sofus og Linus osv. Kanskje ikke det barskeste, men jeg liker navnet i seg selv.. Alle disse nye navnene blir vel vanlige i ungdomsskolen etterhvert.. Kan bare ikke se det for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. november 2006 #14 Del Skrevet 23. november 2006 Spesielt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhizopus Skrevet 3. desember 2006 #15 Del Skrevet 3. desember 2006 huff, kan aldri bli annet enn et hundenavn! Syns til og med det var for sært til å ha på katten min (da jeg var 6 år.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marolla Skrevet 3. desember 2006 #16 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg tenkte også på skofus. Jeg er litt betenkt mot slike navn. Kan lett bli en mobbesak ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #17 Del Skrevet 3. desember 2006 For meg er det helt og fullt, kun et kattenavn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Da HarViTreUnger Skrevet 4. desember 2006 #18 Del Skrevet 4. desember 2006 Enig med Vipsen. Blir litt for "sofus" navn for meg.... Beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå