Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 så et innlegg angående det å gi melkeprodukter til baby...trodde det var allmenn viten at det venter en med til iallfall 10 mnd... såg noen som hadde gitt youghurt til baby på 3 mnd!! hva er farlig med det og hvorfor skal en vente så lenge?? Ble litt paff jeg da når noen hadde gitt det så tidli... MEN; hva er riktig og hva er galt??
tvilling73, 05/07 Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Jeg spurte på helsestasjonen sist, og da fikk jeg beskjed om å vente til hun var 1 år før hun fikk melk. Men åt jeg en youghurt kunne hun få ett par skeier.. De selger jo fruktpurê med jordbær i til 6mnd, gav den noen dager før kontroll og fikk da vite at det ville ikke helsesøster gitt sine barn før de var 1. Jeg slutta med en gang å har gjemt bort glassene til hun blir eldre..
Vestlandske meierier A/S Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 har hørt en skal vente til 1 år jeg også ja!! Grunnet allergier.
krish Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Jeg mener jeg leste i det hefte om mat til spedbarn som vi får på helsestasjonen at man skal vente med melkeprodukter og melk til henholdsvis 10 mnd og 1 år pga av fare for tarmblødning og allergier. Husker dessverre ikke hva som var den direkte årsaken til tarmblødning.
katty Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Hva med nesle sin babyyoghurt med banan og pære som er tilsatt yoghut? Den er beregnet fra 6 mnd...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 jeg tenkte på vanlig youghurt jeg da... Må vel kunne gi dem det som er laga til baby, men te vanlige melkeprodukter. HI
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 bør vente med det ja!! iallfall 1 år har jeg hørt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå