♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 ...bør en 6 uker gammel baby spise? Hva gjør/gjorde deres?? Lille gutt har nå sovet i tre timer og det er fire timer siden han spiste! Det har aldri skjedd før! kun på natta... Når fikk dere faste rutiner?
Gjest Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 heisann =0) jr spiste hver 4 time på den tiden også.men du som ammer må rekne med økedager innimelom.nå er han vel fornøyd,og sover leeenge.nyt det,ikke sikkert det varer så lenge,hehe =0) alt er vel normalt.både hver halle time til flere timer imellom. ps......jeg har etterlyst deg noen ganger,men du vet vel det.(?)
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 7. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2006 Hei! Jeg fikk mailen din ja hvor du skrev det men har ikke hatt tid til a svare enda... skal prove a sette av litt tid til a skravle med deg i morra! Takk for svaret!
Amabolla Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Jeg fikk beskjed da jeg lå på barsel at jeg skulle amme jenta mi så ofte hun ville, men ikke la det gå lenger enn 4 timer mellom hvert måltid på dagen- på natten kunne det gå lenger hvis hun hadde spist godt på dagtid. Mi si vil helst ha pupp hele tiden- men det begynner å gå seg til nå (hun er 9 uker)-hun sover hele natten da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå