Gå til innhold

pjuuuuk..........ormer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det Ut i naturen programmet i dag - fytterakkerpokkern så utrolig disgusting!!! Og jeg var nødt til å se det, fordi jeg satt meg for langt unna fjernkontrollen da jeg skulle gi vesla kveldspuppen...

Gåhåhåhåsehuuud!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker jeg holdt på å tråkke på en hoggorm en gang....Tror jeg så ut som han med syvmilsstøvlene på hjemveien da:-)

Min mor har et så anstrengt forhold til orm og slanger at hun får elveblest bare av å se det på tv!!

Skrevet

Broren min sa da han var liten; Det var synd hoggormen forsvant så fort....Vi rakk ikke å gi den tablett!

;-)))))))))))))))))))))))

Skrevet

Der har du en snill og omtenksom bror - som tilogmed har omsorg for hoggormen...........c",)

Skrevet

Pass på at moren din ikke får se dette programmet, da c",)!

Det er altså et eller annet med slanger - det er ikke det at jeg er redd for å treffe på dem i skog&mark(hvertfall ikke sånn at det stopper meg fra å gå på tur), men de er så motbydelige! Tror det må være noe instinktivt hos oss mennesker, jeg!

Skrevet

Huff, huff og atter huff, enig med dere alle, selv om jeg ikke får fysiske mén av å se på dem.... Broren til trollet var søt da :)

Skrevet

-heller en stor hoggorm enn mange små kvite makkar seier no eg!- for det er det verste eg veit......

Skrevet

Vi hadde slanger rundt huset vi bodde i før. De lå så fint og kveilet seg opp i solveggen, så =)

Datteren min pleide plukke dem opp, og ta dem med inn. Men da satte jeg ned foten!

(Disse var ikke giftige altså, men akkurat lik slangene som biter...)

Husker hun fant en bitteliten babyslange engang, på str med en stor mark.

Den hadde hun et par dager som kjæledyr i en liten boks. En dag skrudde hun toppa på boksen, og vips! Null slangebaby =(

Hun visste ikke slangen akkurat da tittet opp gjennom sprekken på boksen, og hun skrudde lokket rett på hodet....en halshugga liten skapning, stakkars...

De var svarte og gule de der slangene, og spiste mus. Jeg vet jeg heller ville hatt (ikkegiftige) slanger enn mus i kjelleren...Mus gjør mer skade, og er mer skitne enn slangene.

Men jeg er slett ikke noen fan av slanger, altså....

grøss og gru.

Spesielt de giftige....huttetu!

Skrevet

Ta en tur til Oslo Reptilpark, så får du se på og ta på slanger.

Det tok faktisk skrekken fra meg. Jeg trodde slanger var slimete og ekle. Men de er faktisk litt kalde og glatte.

Og noen av de ser faktisk litt "hyggelige" ut....

Men jeg synes de salamanderene var eklere.....

Skrevet

Min aller største fobi er knyttet til slanger og krokodiller og dess like. Har allerede begynt å grue meg til vi skal på ferie.

Jeg er ikke alltid like smart heller. Troppet opp i sandaler og shorts i jungelen i Guatemala i fjor, gjett hvem som så seg for for hvert skritt hun tok... Guiden påsto at vi kom til å se en hel drøss med slanger, men jeg så heldigvis ikke en eneste en.

Skrevet

turte kanskje ikke å se......

Skrevet

Jeg hadde helt noia mot ormer da jeg var yngre. Var jeg på skogstur så gikk jeg og trippet i gummistøvler... Men en gang vi var på tyttebærtur så gikk jeg i joggesko og shorts. Plutselig kjente jeg noe kaldt og ekkelt mot leggen, og jeg trodde hjertet stoppet. Har aldri i mitt liv hylt verre - garanter!!! Men da jeg så ned på det jeg trodde var en orm, så var det faktisk en bitteliten frosk:-) Da var jeg letta da.

Men etter å faktisk ha møtt på en orm på skogstur, så har jeg faktisk ikke så stor angst lenger. Den var jo mye mindre og slettes ikke fryktinngytende (syntes jeg da) i levende live.

Men ja - de er fortsatt ekle!!!

Skrevet

Slager - orm - mus. Helt ok, de er sannsynligvis mer redd for meg enn jeg for dem.

....men vis meg en edderkopp......

iiiiiik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...