Gå til innhold

Blir rart med liten i huset igjen.

Anbefalte innlegg

Gutten min er nå 5 år og blitt så veldig flink og selvstendig. Blir rart å skulle begynne "på nytt" igjen, hvis dere forstår hva jeg mener. Blir også rart å se hvor like evt. ulike mine to gutter blir.. jeg tror jo at jeg får en tro kopi.. så jeg skal vel få meg en kjempe overraskelse.

Spennende!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7000213-blir-rart-med-liten-i-huset-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei...

Sitter med akkurat samme tanken selv jeg, da jeg har ei datter på 10 og en sønn på 7 så må jo si det blir en skikkelig overgang med småtroll igjen....

Men gleder meg virkelig masse og det gjør storesøskna her også:-)

Trur å det bi rart enda frøkna bærre e to år... da ho kom tel så ho ut sånn som æ førventa at ho sku se ut... utn at æ kun ha beskreve det på forhånd... ho så liksom ut som en typisk baby i min familie.... men kor det bi om babyen e rein "sambo" onge... å ser heilt annaledes ut... bi jo litt rart da... det skal sies at frøkna e ei vældi go blanding a oss bægge da...

Spennanesn og arti bi det :D

Jeg har en jente på 3 1/2. Da hun kom syntes jeg hun lignet så mye på pappan sin at jeg ikke helt klarte å skjønne at hun var en jente. Føltes litt rart. Nå ser jeg at hun er en god blanding av oss begge. Det skal bli spennende å bli kjent med en ny liten personlighet.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...