!Mia! Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Gutten min er nå 5 år og blitt så veldig flink og selvstendig. Blir rart å skulle begynne "på nytt" igjen, hvis dere forstår hva jeg mener. Blir også rart å se hvor like evt. ulike mine to gutter blir.. jeg tror jo at jeg får en tro kopi.. så jeg skal vel få meg en kjempe overraskelse. Spennende!
Stolt 3 barns mor Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Hei hei... Sitter med akkurat samme tanken selv jeg, da jeg har ei datter på 10 og en sønn på 7 så må jo si det blir en skikkelig overgang med småtroll igjen.... Men gleder meg virkelig masse og det gjør storesøskna her også:-)
Snupidupi Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Trur å det bi rart enda frøkna bærre e to år... da ho kom tel så ho ut sånn som æ førventa at ho sku se ut... utn at æ kun ha beskreve det på forhånd... ho så liksom ut som en typisk baby i min familie.... men kor det bi om babyen e rein "sambo" onge... å ser heilt annaledes ut... bi jo litt rart da... det skal sies at frøkna e ei vældi go blanding a oss bægge da... Spennanesn og arti bi det
!Mia! Skrevet 7. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2006 Det er kjekt når søsken gleder seg.. det gjør gutten min også!
popkind Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Jeg begynner i allefall på nytt!!!!!!!!!!!! har en ungdom på 15!!
Minmai Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Jeg har en jente på 3 1/2. Da hun kom syntes jeg hun lignet så mye på pappan sin at jeg ikke helt klarte å skjønne at hun var en jente. Føltes litt rart. Nå ser jeg at hun er en god blanding av oss begge. Det skal bli spennende å bli kjent med en ny liten personlighet.
mensana Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Skjønner hva du mener! Jeg har to gutter på snart ni og snart syv.. De er jo så store og selvstendige.. - blir rart å få en liten en som blir heeelt avhengig av oss igjen.. Nesten som jeg gruer meg litt også.. gledegruer!
Gjest Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Tenkte på det i går. Junior er jo 5 1/2 år. Så det blir litt omstilling ja. Men åååååååååååå så kos det skal bli med lite nurk igjen
snøbaby Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 Ikke så lenge siden sist her (2 år mellom våre gutter)....men jeg har også en følelse av at de er like...oppførere seg så likt i magen....får meg vel en overaskelse jeg også....vi er jo alle individer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå