dritgrei hei hei! Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 hvor er dere alle sammen? jeg vil jo lese hva dere snakker om og snakke selv og slikt, men nå skal jeg lese ole aleksander. :-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Jeg er hvertfall innom her en snartur...Men nå hører jeg at Jakten på kjærligheten begynner...Hade!
dritgrei hei hei! Skrevet 7. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2006 hehe... jeg og hadet..... :-)
Reveenka Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Nå er jeg her - alle grevlingene er lagt, og det er stille i huset. Nå er det bare noen timers husarbeid som venter - men det bråker jo ikke, så kanskje det rett og slett får vente til en annen gang. Jeg syns at det må være lov å ta kvelden uten at huset er helt strøkent; jeg har hengt i stroppen hele dagen jeg - med en annenklassing , to barnehagebarn og gullet på ni måneder skjer det litt av hvert hele dagen, kan man si. Jeg leverer og henter og serverer middag og leser lekser, megler mellom to eller tre som ikke blir enige om hvem som eier akkurat DEN dokka, hjelper alle som trenger en hjelpende hånd. Innimellom redder jeg det stakkars kattedyret fra å se ut som Ormen lange, og hamsteren fra å bli spist av samme kattedyr. Jeg finner plaster, trøster en som ikke fikk være med storesøstrene sine og megler litt til. Småjentenes venninne fra barnehagen er nettopp hentet, men middagsbordet er ikke ryddet av, og grøtgryta som ble svidd skulle vært satt i bløt med litt bakepulver. Antall vaskemaskiner er opp i fire, men ikke noe av tøyet er brettet og lagt bort ennå, så det er en diiiger haug med rent tøy som skulle vært tatt hånd om ute på vaskerommet. Jeg tror jeg gjør som Snulder jeg, og setter vaskebøtta ute i gangen så den er klar tilfelle det skulle komme noen, og så demper jeg belysningen så ikke rotet syns så godt! Og gubben er ennå ikke kommet hjem fra jobb, så jeg kan dibbe i fred med dere hyggelige, morsomme og greie damer! c",)
♥Snulder Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Psss.... hell en liten skvett med grønnsåpe i bøtta, så lukter det ihvertfall som nyvasket!!!! Forøvrig så står vår grøtgryte fra i går.... i vann fortsatt!!! Ooooorker ikke slåss med den enda....
Reveenka Skrevet 7. november 2006 #8 Skrevet 7. november 2006 Godt å høre at det ikke bare er meg som har sånne mystiske gryter stående natten over! Bakepulver er mitt beste kjøkkentriks for sånt... Bøtte med grønnsåpe er funnet frem c",)!
Karomamma Skrevet 7. november 2006 #9 Skrevet 7. november 2006 Jøssenampåtrappa, Reveenka, jeg blir sliten av bare å LESE om dagen din.... All ære til deg og alle andre flerbarnsmammaer her!!!! Ja ja, littebittegranne ære til pappaene også kanskje, men mest til mammorna PS Hurra for grønnsåpe og bakepulver (rene plumboen spør du meg!)
dritgrei hei hei! Skrevet 7. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 7. november 2006 jeg heier også! syns liksom det går i ett her også, men det skjønner jeg jo at det ikke gjørr... jeg har jo sovet middag til og med.... bakepulver ja.... hmmmmmmmmmm det lærte jeg på tv i dag også, hvorfor har jeg ikke visst det? er det et modenhets-tegn? :-)
Gummelillan Skrevet 7. november 2006 #12 Skrevet 7. november 2006 Eh, jeg må ha missa på den timen... Hva gjør vi med bakepulveret...? Husker at vi laget hjemmelagede raketter og vulkaner med det når vi var mindre, men neppe det dere snakker om, eller?
Reveenka Skrevet 7. november 2006 #13 Skrevet 7. november 2006 Husker du ikke innlegget om flådde sjiraffer? c",) Vask gryta så godt du kan, ha en cm eller to med vann(sånn at det svidde blir dekket), ha oppi en god dæsj bakepulver, og la det hele stå til dagen etter - og bli OVERRASKET!
♥Snulder Skrevet 7. november 2006 #14 Skrevet 7. november 2006 Rensing av kaffekanner går som en lek med en dæsj bakepulver!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. november 2006 #15 Skrevet 7. november 2006 Vet ikke om bakepulver funker her da, men Nyco skal brukes på følgende: Ta en liten blomsterpotte, fyll den med jord. Så tar du 1 stk kondom og ruller`n helt ut, fyll i litt Nyco og plant den godt ned i jorda. Sett på en fin sløyfe på potta, skriv et pent kort og gi den i gave til en venn. Be vennen vanne den godt - da den trenger det:-) Vips så spirte det i potta;)))
Reveenka Skrevet 8. november 2006 #16 Skrevet 8. november 2006 Hehehe - den må jeg prøve! Jeg som har så grønne fingre(not) får kanskje til denne...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå