Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Han er blidd klin umulig på kveldstid når vi skal legge han...Må inn og ut og dulle med han.... Legginga tar ca. 2 timer hver kveld, slitsomt. Nioen rååååd please?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 hei Ikke lett det der har selv ei jente på ni mnd men vi gjør det sånn at når det er legge tid så er jeg der hele tiden for hvis ikke blir det styr men jeg er helt rolig duller ikke noe men legger henne ned for hver gang hun reiser seg opp. Synger natta sang og sier god natt etter det prater jeg ikke til henne. I begynnelsen tok det litt tid men nå sovner hun etter fem min. Selv om hun gråt og protesterte tok jeg henne ikke opp lot henne se at jeg var der. Lykke til
Sjokoholikern Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Gutten vår var rundt 8mnd da han fikk det for seg at han ville våkne igjen etter 1-2 timer etter å ha blitt lagt for kvelden. Da kunne det ta opp til tre timer før han sovnet igjen! Utrolig tærende på mamma og pappa! Vi prøvde ut forskjellige ting, men fant ut det det som virket best var å la han ligge alene i senga så mye som mulig, gå inn og roe han om han trengte det, evt sitte inne hos han hvis han var lei seg, og han sovnet tilslutt. Da ble det kjedelig for ham, og han gav opp etter "bare" tre uker. Nå er han lille gullungen til mamma igjen =) Jeg fikk selv beskjed om at det er normalt at babyene har en liten "tulleperiode" når de er rundt denne alderen. Så bare hold ut, det går nok over snart ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå