Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen.... har en mini på 4 mnd...... for noen uker siden hadde vi en fin rutine og han sovnet i hal åtte tiden ... nå etter å ha jobbet litt med både vaksine og tenner , legger han seg aldri før kl 23. dette er ganske slitsomt... han er ikke spesielt sur, men virker ikke trett før.... sover ikke spesielt mye om dagen heller, og er opp i åtte tiden, så jeg har liksom ikke så mye å korte inn på.... er det mulig at han ikke trenger så mye søvn....??? er det mulighet for at han vil begynne å sove mer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min gutt sov stort sett hele natta med bare 1 pit-stopp på puppen i 5 tiden før han sto opp kl 8. det va slutt når han passerte 3 mnd. han er nå 4,5 og han våkner tusen gang på natta for å spise..men han legger seg kl 20 og det er jo forsåvidt behagelig da:)

min erfaring er uansett. jo mer han sover på dagen, bedre sover han på natta. søvn avler søvn-i allefall hos oss:)

skulle betalt mye for å få sove skikkelig ut.. men man klarer vel ikek å være borte fra babyen likevel!!

Skrevet

Signerer her.. Skulle gjerne hatt noen timer sammenhengende søvn.. Lillegutt våkner mye etter nattmåltidet ved tre tiden.. Håper veldig at dette endrer seg snart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...