2 Hærligheter! Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Noen dager har sønnen min på 2 uker kastet opp...Er dette pga han drikker for mye melk eller bør dette undersøkes?Det skjer max 1 gang om dagen,ikke hver dag..
Januarbaby2014 Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Har lest at det er helt normalt at det skjer av og til! =)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Sånne sprut brekninger...? Gutter har ofte mindre utviklet reflux muskel (eller hva den heter) - denne lukkemuskelen - og har derfor oftere sprutgulp også. Så lenge han legger på seg og er fornøyd trenger du ikke undersøke dette. Det går over etterhvert. Det som hjalp her i huset var at jeg sluttet å drikke melk og spise produkter med mye melk i, for magen hans var nok litt ømfintlig for ku-melk. Jeg kuttet ut i mange uker, og han ble så bra - så drakk jeg melk i tre dager og da kom spurtgulpen igjen.... så jeg kuttet ut tvert, men spiser smør, ost etc. Det kan jo være verdt et forsøk kanskje om du drikker melk, spiser grøt, pannekaker etc...!? Ellers er det bare å tørke og vaske så lenge... det er pyton, men sånn er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå