Gå til innhold

Grrrr! Stygge stygge Helse Norge!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, jeg gir opp snart!

jeg ble sendt hjem fra sykehus med stefflokokker, selv om jeg spurte jordmor ved avreise om det virkelig skulle være sånn..

Kom tilbaake to dager etter og da sa de: "sendte de deg virkelig hjem når du så sånn ut?"

Den ene brystvorta mi er et åpent kjøttsår, vil ikke gro! Jeg har fått pencilin for brystbetendelse, 3 ulike kurer! Var hos lege igjen i dag for å få tabletter for å stoppe melka, da alle mener at det er best å slutte å amme.

"Du har ikke brystbetendelse du, du har bare problemer med å få tømme bryst pga sår brystvorte. Smør på denne kremen i 4 dager og du vil bli bra.."

Så da har jeg gått i snart en MÅNED med ødelagte brystvorter, kasta i meg pencilin mot noe som jeg ikke har, og nesten gitt opp amming fordi de mente at det ikke var håp..

Troooooooor du jeg er forvirra og DRITTLEI nå eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke annet enn å føle med deg og sende deg en trøste klem ;-)))

Ingen fortjener det du har vært gjennom! Håper det blir bedre nå!!!

Hilsen

Skrevet

Glad at han legen jeg var hos i dag er fastlegen min da. Han var utrolig hyggelig og ikke minst forståelsesfull.

jeg får gi det en uke til da, før jeg sender amminga til gokkistan..

Skjønner ikke hvor jeg tar tolmodigheten min fra egentlig, jeg er jo egentlig verdens mest utolmodige person.. hehe

Er vel staheten som tikker inn da :)

Skrevet

Ja det er rart hva disse barna bringer fram i oss! Du er flink som ikke gir deg og det er bra du ikke har mistet melka! Det tyder på at DET funker i hvertfall!

Min eldste hylte ved puppen i 3mnd, jeg gikk og bar han og amma! Har tenkt siden at det var rart jeg ikke mista melka! Lykke til! Og husk du er ikke mislykka om du må gi deg med amminga ;-))))

Klem

Skrevet

Huff, stakkars deg!

Ja, Helsenorge er ikke alltid mye å skryte av.

Hilsen en som jobber der selv!

Godbedringklem fra

Skrevet

Nei, det er sant. Men jeg synes det er så skrekkelig kjedelig å vaske flasker :) hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...