Mathoka Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 at babyer på 6 mnd kan sitte. Lillegutt satte seg opp selv da han var 6 mnd, men det er bare når han er uten bleie, og han gjør det ikke hver dag...han er nå 6,5 mnd. Han kryper veldig bra og krabber to-tre meter før han legger seg ned og kryper videre...går jo mye fortere!!! Selv om noen blir "sure/fornærmet" over det så er noen babyer tidligere ute enn andre, noe som er både moro og slitsomt. Jeg synes det er dumt at vi som har barn som er tidlig ute ikke kan få skryte litt av det uten at vi får masse negative svar pga det =) vi er jo bare stolte mødre...
Mathoka Skrevet 7. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 7. november 2006 Hi hi...ble litt surrete nederst der...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Skjønner helt klart hva du mener. Jeg har en av hver, en som var sein med det meste og ei som din. Da gutten min ved 12 mnd alder begynte å krabbe, så syntes alle det var stas og gledet seg med meg. Når velsa begynte med det samme ved 6 mnd alder, ble jeg oppfattet som skrytende når jeg sa noe. Like stolt av begge to jeg,
Mathoka Skrevet 7. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2006 Ja, akkurat det jeg mener...man blir jo stolt, uannsett om det er når de er 6 mnd eller om de er 12 =) Og da vil man jo gjerne skryte litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå