hAndy Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Når kan jeg bytte grøt?? for tidlig å skifte ut maisgrøten med havre når minsten er 5 mnd. Og er havre den gode babygrøten alle snakker om??
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Vi gikk rett på 4mnd havre da vi begynte med grøt vi (hun var da 4,5mnd) Kanskje ikke så lurt det eller..?
Mathoka Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Går bra det. men er viktig å introdusere gluten sakte (som det er i den havregrøten...)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 vel... jeg introduserte det kanskje ikke sakte nok jeg da.. Ga hver dag økende mengde og var oppe i full porsjon etter ca 10 dager. Og da ga jeg to ganger pr dag.
Mathoka Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Det skal introduseres sakte pga faren for allergiske reaksjoner, så dersom det har gått bra, så er det ikke noe å tenke på =)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 ok.. takk for svar på MINE sp.mål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå