Gå til innhold

Gutten min er så KUL!!!:-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, gutten min er snart 7 mnd. Gradvis har humoren hans utviklet seg, og jeg synes han er sååå morsom! Er jammen stritt og bekymringsfullt og være mamma av og til, men definitivt det kjekkeste og flotteste som finnes;)

Jeg ler så jeg tørner av den lille kroppen og hva han finner på, han er jo skikkelig kul! Eksempler:

- biter meg i puppen og ser på meg med deeet skøyerblikket når han er lei av at jeg dytter puppen på han

- tar et skikkelig jafs av tåa mi når han ligger på gulvet og synes den er sååå spennende (litt ekkelt og litt vondt, men klarer som regel redde den før det går for langt)

- snurrer tunga rundt og rundt inni munnen, smatter på overleppa si med de sykeste lydene og turner med den der ku-tunga si

- tar helt av med gynginga i vippestolen mens han øver panisk på å lage sånn heste-proooo lyd. har øvd i månedsvis og kan holde på lenge, men får det bare til en gang i uka,stakkars...

- jodler og synger for seg selv i senga. Osv osv

Hehe, alle synes vel barnet sitt er verdens kuleste, det synes ihertfall jeg!;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Ja, det er synd på alle de andre som bare har helt alminnelige barn:)

Skrevet

Hi hi...han høres jo bare såååå nydelig ut da!!! Holder på å le meg i hjel av gutten min også noen ganger når han bare plutselig bryter ut i den søteste latteren bare jeg kikker litt bort på han...da er det moro å være mamma da!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...