OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 min lille engel på 3 uker spiser veldig godt, men har følelsen av at halvparten kommer opp igjen til tider?? Når jeg skulle sette ham i bilstolen i går, sto spruten ned til tærne, ble selvsagt ikke kjørt bil da... Han har ikke sprutoppkast, men innimellom kommer hele måltiden opp igjen( sånn ser det ut ihvertfall).. Flere som har det sånn? Skal jeg fjerne ham fra puppen, eller bare leve med det?? Hadde det ikke sånn med førstemann, men han her er det ikke bunn i:)
Benni-min Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Hei. Jeg har ikke hatt samme problemet, men vet det er noe fortykningsmiddel å få kjøpt på apoteket. Har du prøvd det? Det skal visst gjøre det lettere å beholde melken.
lille N Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Noen unger (blant annen min) gulper veldig mye, og holder på med det lenge... Og det ser alltid ut som om det er mer enn det er. Så lenge han legger fint på seg og ellers trives er det nok bare å bite tennene sammen, kjøpe inn tonnevis med gulpekluter og bytte klær når det trengs. Så går det nok over før eller siden.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 sånn er det litt her enda, stter jeg hani bilstol eller andre steder(så magen er litt krøllet) kommer det ofte litt ekstra opp. derfor pleier jeg å la han synke maten litt før jeg setter han, og passe på at han råper godt. Du kan også prøve å hølde hodet hans litt høyere enn kroppen når du mater, det hjalp her. Du kan jo også prøve å gi han smokk litt før han slutter å se om han roer seg, om ikke gi til han er mett. Dette styrer de helt selv, ikke unormalt at de er litt glupske i starten og spiser litt for mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå