Gå til innhold

Barnevognen var borte!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en grusom opplevelse.

Jeg var på ett lokalt loppemarked og lot vognen med babyen min i, sove utenfor. Jeg kunne se han fra gymsalen hele tiden, men så var han borte. Jeg løp ut og tenkte noen hadde flyttet litt på han eller så. Men så han ikke og fikk fullstendig panikk og begynte å løpe rundt på plassen og rope til folk "har dere sett barnevognen min." Var forferdelig. Noen hadde altså flyttet han 10.12 meter rundt ett hjørn og foran en bil!!! jeg gikk derfra øyeblikkelig. Fikk ikke vite hvorfor han var flyttet. Hadde så vondt inne i meg at jeg bare ville hjem...uff. Også på lille bygda vår..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var kanskje en lærepenge. Ikke gå fra barnet ute!!!

Skrevet

Det er ikke mulig. Tror jeg hadde dødd på stedet hvis vogna var forsvunnet. Stakkars deg da.

Skrevet

Til anonym: Idiot. skal du være ei ekkel kjærring (?) kan du i det minste gjøre det med nick

Skrevet

Å, for en grusom opplevelse!!! Jeg grøsser ved tanken. Hvemialledager flytter på en vogn med barnet oppi?? De kan jo ikke være riktig navla.Eller ihvertfall ikke ha barn selv.

Skrevet

Takk for støtten :-)

Ja, jeg var nær ved å knekke ihvertfall.

Og til anonym.....stakkars deg som vet så lite!

Skrevet

Ja desverre lett å tenke at det var en mann...hehe. Unnskyld menn. Det var jo flust av kjentfolk der også! Var jo på skolen vår. Og likevel....Man er aldri trygg!

Skrevet

kanskje det bare var noen småunger som ville prøve å trille litt eller noe sånt. Hadde en tilsvarende vond opplevelse da jeg holdt på å miste ungen min i en rulletrapp da hun var temmelig ny, bare sprang hjem uten å ha handla eller noe og grein resten av kvelden. Skjønner deg godt! Heldigvis kommer det bedre dager:)

Skrevet

selv om du ser barnevognen betyr ikke at den står trygt! det tar 2 sek for noen å flytte den ut av syne for deg, og mange mer sekunder for deg å rekke fram til vognen og finne ut hvor den har tatt veien.

Skrevet

og de tankene tror du ikke hovedinnlegger har plagd og plagd seg selv med? Etterpåklokskap er flott..

Skrevet

skjønner ikke at det er mulig å ikke tenke de tankene får man gjør noe sånt!!!!

Skrevet

Skrekk og gru!! Stakkars deg, det må har vært helt fælt! Man blir jo fort stemplet som overhysterisk dersom man ikke liker å slippe vognen ut av syne, det burde jo være sånn at man kan sette fra seg vognen..

Uff, endelig godt at det ikke hadde skjedd noe!!

Skrevet

Herregud, jeg tror jeg hadde fått hjertestans jeg. Får småsjokk når jeg går inn på rommet til hun på 2 år jeg, og så er hun ikke i senga som hun skal. Sitter feks ved bordet sitt o.l. Men når du tror de skal være et sted og de ikke er det, er det et sjokk ja.

Hvem i all verden flytter en barnevogn da, kanskje 1. anonyme over her...for å gi folk en lærepenge:-)

Jeg er rimelig hønemor, og har blitt kaldt hysterisk her mang en gang(går feks ikke fra barnet/barna i bilen pga fare for påkjørsel, eksplosjon osv) men å latt vognen stå utenfor en gymsal hvor jeg kunne se vogna(og høre også kanskje) hele tiden i ei bygd hadde jeg ikke hatt problemer med. Greit nok at det er snålinger overalt, men sjansen for å bli kidnappet i dette landet er jo rimelig liten da.

Så skjønner godt at du gjorde det jeg, og det sjokket du fikk.

Skrevet

Takk for støtten alle sammen. Godt å få bekreftet at man ikke er overhysterisk ..

Skrevet

bor selv i en liten bygd, men går aldri fra vogna utenfor butikk, bensinstasjon eller lignende selv om jeg ken se den. vet aldri hva som kan skje selv om man kjenner de fleste... går ikke fra barnet i bilen heller.

Skrevet

Vi takker for dine kloke refleksjoner, anonym. Vi andre, vanlig og tydeligvis uansvarlige mennesker, som "forlater barna" har visst mye å lære av deg....

Skrevet

anonym er nok en aldri så liten hobby-provokatør. enten det eller innbegrepet på en besserwisser

Skrevet

Jeg går heller ikke fra barna i bilen, så det holder jeg med deg i. Men det er pga faren for feks påkjørsel av andre biler, så den begynner å brenne eller andre skrekkscenarioer.

Tror som sagt faren for å bli kodnappet er forsvinnende liten, kan ikke huske noen eksepler på kidnapping av baby i barnevogn jeg, og jeg er 37 år.

Så hadde jeg bodd på et lite tettsted, hadde jeg fint gått inn på besnisnstasjonen også med barnevogna utenfor tror jeg...men det er jo like greit å ta den med inn da.

Hadde ikke gjort det samme i Oslo feks:-)

Skrevet

huff... jeg kan skjønne du ble hysterisk. jeg hadde hylt og skreket og været helt i fra meg. du har vel sikkert lært og sitter ikke vognen utenfor flere ganger med baby i tenker jeg.... jeg er veldig redd for at sånt skal skje så tørr aldri sitte henne fra meg....

KJEMPE BRA at du fant babyen og at han var trygg!!!

Skrevet

Anonym har jo et poeng, men det regner jeg med HI selv har tenkt likevel. Og selv om ikke kidnapping er stor fare her, så er andre barn det. Kan være iaf. Balllek og lekeslossing og ja..barn er barn og tenker ikke konsekvenser eller ser seg for:)

Kjenner jeg blir kald innvendig ved tanken på å ikke finne

gutten min. Enda godt det gikk bra!! Hadde gjort det samme ved loppemarked ved vår lille skole tror jeg. Eller kanskje trillet den inn i gangen..

Hilsen en ikke dømmende og MED nick;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...