2trollunger Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Hei! Jeg er 25, og ser vel egentlig ikke på meg selv som så veldig ung mor. Men jeg var i åpen barnehage forrige uke, det var vår første gang der, og en av de andre "eldre" mødrene der sa: "Det er så rart, du ser ikke engang gammel nok ut til å være en mor!" Fy fader!! Jeg bare lo og sa at jeg hører ofte at jeg ser ung ut. Men da jeg kom hjem begynte jeg å skikkelig irritere meg over den lille komentaren!! Som om hun liksom er bedre skikket til å være en mamma!! Så til dere som er unge mødre, møter dere slike holdninger ofte?
Jente89 ♥ Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 jeg er jo bare 17 år jeg da.. I nesten vær eneste setning helsesøstra sier, så sier hun "ja tenker på alderen din" . Men det at di sa "Det er så rart, du ser ikke engang gammel nok ut til å være en mor!" det er bare teit sakt. hærregud hvem vet hvordan en som er mor SKAL seut da? hadde noen sakt det til meg så hadde jeg sakt tilbake "å der ut som om du bare har barn som er 40år og oppover, er du ikke for gammel til å ha fler?" (eller noe sånt) jeg hadde vertfall kikka :D -ikke ta deg nær av det vertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå