mom-to-be Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 komme inn på tråden og kritisere oss på den måten bare fordi vi har det tungt og er lei???? Blir helt sjokkert, jeg! Og ikke har denne feige personen en gang guts til å stå frem med nick!!?! Til og med Gulli blir jo flott i forhold, for hun tør da i det minste å stå for det hun mener!?! Å beskylde oss for å ikke ville det beste for baby og å adoptere neste gang??? Hva slags ond heks kommer med et sånn utsagn!? Skulle tro vi har tatt null hensyn til baby hele svangerskapet og at vi var narkomane hele gjengen! Alle vil vel det beste for baby, men det er da vel for guds skyld lov å håpe at det ikke skal gå lang tid likevel? Er vel nettopp derfor vi har hverandre, for å få lov til å syte og klage litt, og å få litt medfølelse fra folk i samme situasjon!?? Det er i hvertfall ikke for å få drittkommentarer fra en feig bitch som dette, når vi allerede er lei å slitne! nei, vet du hva!? Kanskje nettopp du anonym er den som bør adoptere neste gang, for slike gener bør neppe videreføres! Sorry, at jeg ble hissig, men dette var det værste jeg har hørt!
Gjest leelu23 FØDEKLAR Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Ja takk for støtten. Orket ikke svare engang jeg. Men det er tydelig at anonym tror jeg blir innlagt for moro-skyld og hun evner jo ikke til å vise empati en plass. Nei- jeg velger å overse dritten fra henne. Hun aner ikke hva jeg går igjennom om dagen- hadde hun opplevd snev at det samme hadde hun aldri kommet med en så utrolig tett kommentar...
Gjest Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 nei nei nei.. dere må ikke bry dere med sånne! gå ut på trappa å hyl til fugglan, ikke la sånne idiota se at dere bryr dere.. med å skrive sånne innlegg. klart de er jo helt blåst oppi skallen, men skal dere la slike forblåste vesner vite at de, som ikke har hjerneceller i det hele tatt, klare å irritere et menneske som er mye emr smarter og mer fornuftig enn dem? ikke gi dem den gleden! da dør mange av dine hjerneceller oxo, å tilslutt er verden fylt av slike brødhau!
Gjest Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Er så enig med deg. Skjønner ikke folk som ikke tør stå for det de sier, men gjemme seg bak anonym knappen. Syntes det er feigt å kritisere andre for så å signere med anonym.
Silje's mamma Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Blir ganske provosert av slike bedre-vitere.. Nesten så hun kunne fortalt oss at "graviditet ikke er en sykdom", for det virker jo i hennes øyne at vi er så lavmålte og ikke forstår døyten.. Og leelu, jeg vet ting er tøft nå! var jo hos deg i stad, og jeg unner deg litt fred og ro på sykehuset.. det vil du ha godt av! husk jeg er glad i deg, og håper lillegutt melder sin ankomst om ikke så alt for lenge:)
mamman til nyttårsbarn Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Jeg ble så nysgjerrig på hva dette "brødhodet" hadde skrevet at jeg måtte ta meg en titt på hva hovedinnlegger hadde skrevet og hva hun hadde fått til svar. For å være helt ærlig, så har dere vel "ørna" opp svaret urimelig mye... Det med adopsjon ble vel bare nevnt med en bisetning og det var nok ikke helt alvorlig ment. På samme måte som jeg håper at noe av det hovedinnlegger skrev - ikke var. Vi er jo en gjeng med hormonelle damer her inne, alle må få lov til å si sin mening - sånn er det bare. Jeg forstår godt hovedinnlegger sin situasjon, jeg la på meg 30 kg. i mitt første svangerskap og hadde det likedan. Sånn har jeg det nå også, men verden går jo ikke under av den grunn. Likevel, er det godt å kunne få satt ord på hvordan man føler seg og at man blir frustrert. Det blir jeg også av og til. I natt f.eks. har jeg vært på do hver eneste time til kl. 05.30, det blir det lite søvn av. Imidlertid, synes jeg det er helt greit at "anonym" svarer som hun gjør - det var da ingen stor sak? Man må tross alt regne med at man ikke kan få sympati av alle og for alt, noen er vel mer "konstruktive" i sine tilbakemeldinger enn det de som bare svarer: - stakkars deg, - skjønner deg godt osv. Her har du fått mange ulike svar, det er ikke urimelig. Jeg kan iallefall trøste deg med det at vannet det blir du kvitt fort:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå