Gå til innhold

nå er det rett og slett nok har bestemt meg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

for å kutte ut all kontakt med mine foreldre divs mormor og morfar.

har en sønn på 11mnd som jeg elsker over alt på denne jord,jeg og sambo kranglet da han var hos hans foreldre og det må da være lov?

da fikk jeg den regla av ho mor (jeg skla melde deg til bv og ta over guttungen!!! må skjønne at det ikke er bra for guttungen sier hun...)

da fikk jeg ganske nok,fikk jo kjempe sjokk av det hun sa.

hun har jo sendt meg til bv da jeg ikke var flink nok på skolen (hadde problemer med konsentrasjonen på ahdh men det var det eneste man så dette på også)

jeg sa til henne at hun kunne holde seg langt vekk fra min familie,og da hadde hun løpt grinenes opp til svigers å sagt dette.

men det hun hadde utelatt var jo selve grunnen til at jeg sa dette.

har snakka med svigers å de skla hjelpe til å støtte så godt de kan.

og holder på å pusser opp en leilighet nede i gata ved mine foreldre (de oppfordret oss til det,gjett om vi angrer??) så kom jeg kjørende til morgenen i dag da jeg bare skulle innom så,rundt hjørnet stod min mor å tittet opp i leiligheten da hun så meg løp hun av gårde i full fart,hehe..

de har også fått min lille bror på 14år til å komme å sjekke hvor langt vi har kommet(de skulle egentlig hjelpe men gadd ikke,og de tror ikke vi klarer noe selv) og han er en ærlig veldig ordentlig gutt å sa det som det var..

ufff den her er veldig lang og sikkert veldg rotete..

Anonym

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...