Made in Oman Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Når er det natta for deres 3 md gamle barn? Her legger vi han ved 22-tiden (mellom 21.30 og 22.30) - i noen netter har han sovet til 07 !!! Men det ble helt tullete når vi stilte klokka - og nå sover han til rundt 04 ... Og jeg som håpet på å få hentet meg litt inn - må nok vente med det ;o) Når vi har prøvd å legge han for natta litt tidligere, viss han f.eks. har sovnet inn ved 21-tiden og vi ikke har gitt ham mer mat før natta, våkner han desto tidligere. Hva gjør andre?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 sover han nesten hele natta uten mat? heldig du da...da får du jo sovet mye...
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Vi legger han kl 18.30 og da sover han til 06. Han blir 4 mnd neste uke.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Hei!!! vi har fått litt rutin nu på det her, blei litt tullat etter vi va på ferie å etter vi stilte klokka selvfølgeli. da sov han å t rundt 4-5, men nu virke det som det har kommet sæ igjen! vi legg han ialle fall 20-20 30 da e han som regel trøtt før har prøve å holde han oppe fra 18 ialle fall ( klare ikke være oppe så lenge om gangen!! hehe) så vokne han rundt 7(får mat da), viss han vokne litt på natta gir vi han bare smokken så sovne han i gjen så sover han t i 9-10 tiden.. viss vi står opp før det blir han utruli grinat resten av dagen.. å da e det bedre å la han sove mer.. hehe ikke mæ imot ialle fall!!
Benni-min Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 min er 3mnd og en uke. Vi legger han ca kl 19+ - . Så sover han til ca kl 8 i strekk. Har ikke spist på natten siden han var ca 6uker. Gir bare mme, så kanskje det er bedre enn mm når det gjelder soving. Han reagerte ikke på at vi stilte kl. Selvfølgelig måtte vi stå opp kl 7 dagen etterpå (13t soving er nok har han funnet ut), men alt var normalt igjen på kvelden.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Min 2 mnd gammel jente legger vi ved 22.00 tiden og hun sover til 07.30. Idag sov hun helt til 09.15:)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #8 Skrevet 7. november 2006 vår beibi sov også hele natta (9-11 timer) fra 3mnd alder. Det var deilig...Så begynte hun å våkne =tid for grøt..så ble hun syk= våken maange ganger. Snart 6mnd og håper hun snart sover hele natta igjen! Passet ikke på å nyyyte det fullt ut da hun faktisk sov hele...
mamma til fire små Skrevet 7. november 2006 #9 Skrevet 7. november 2006 2 1/2 mnd. her må han legge seg kl 19. har behov for voksentid, så ikke noe kjære mor lenger, og det går helt fint. noen ganger vil han legge seg litt før. prøver å drøye til ihverfall 18.30. kveldsmat 18.00. har begynt å våkne kl 01 i tilegg til 04.30 for mat. kl 0730 er det frokost. koser oss litt i sengen frem til 0830, og da er dagen begynt:) er våken ca en time- 1 1/2 og dupp på en time. må stor sett ha en dupp annen hver time hele dagen. våken 3 timer på kvelden før han tar natta. han sover stort sett mens han spiser på natta, da, så når han er ferdig å spise er det bare å legge han i sengen igjen, få sover han videre med en gang. har sovet rundt et par ganger tidligere - 11-12 timer etter kveldsmaten, men har vel en økeperiode nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå