Gå til innhold

Emmaljunga vogn, hvilken ville dere valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe city cross med city bag, cerox med mykbag eller classic duo kombi. Noen med erfaring som vil si hva de syns er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Classic duo kombi uten tvil ....

Skrevet

Herregud, har nesten glemt hva vogna vår heter..... Tror det er duo edge vi har med sportsunderstell. Er det vogn til nyfødt? i såfall kan jeg anbefale vår på det sterkeste! Kjøpte en sportsvogn da emmaljungaen ble litt for tung å drasse med på kjøpesenter o.l. den nye vogna hatet sønnen vår! Så nå bruker vi kun emmaljungaen og vi er superfornøyd!! Ville IKKE ha byttet!!! Bagen er stor og romslig og passer leeeeenge.

Skrevet

Det er halvannet år siden vi kjøpte "beibi-vogn". Vi har en Brio Duo og den er helt ok. Men vi var å kjøpte oss en sportstrille i helgen - og da så jeg den nye "beibi-vognen" til Emmaljunga. Vet ikke hva den heter - men den var tøff!!!

Og som sportsvogn var den jo super! Med svingbare forhjul, og hele sitte delen var ergonomisk utformet slik at når den ble lagt i ligge stilling så "fulgte hele setet med" liksom.... Den ville nok jeg valgt hvis jeg skulle kjøpe ny vogn... Vi skulle bare ha en "billig" sportstrille så det ble ikke den tøffe Emmaljungaen på oss. (Da kunne jeg jo bare kjøpt bagen til vognen når vi skal nr. 2 - men gubben mente at til den tid var det sikkert kommet enda noen stilige vogner....)

Lykke til med valget - vanskelig å velge vogn (o:

Skrevet

Har edge duo med classic understell. Er veldig fornøyd med vogna og skal definitivt bruke den om det kommer flere.

Det eneste minuset er at den tar stor plass i bilen og tung å ta inn og ut. Men det minuset har vel alle kombi og duovogner.

Synes det var flott at den er stor og at det er god plass. Fikk plass til voksi posen og snupsi lå trygt og godt i vognen.

Bruker sportsdelen nå og hun sover godt i den også!

Skrevet

er det en nettside hvor man kan se på disse vognene?

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Tror nok vi velger city cross med city bag eller classic duo kombi.

Til andre anonym: www.emmaljunga.no

Skrevet

Ville ikke ha kjøpt den - synes de virker så store og tunge. Vi har Quinny og er kjempefornøyd

Skrevet

emmaljunga duo edge over enhver tvil-prøv den i butikken og kjenn litt på følelsen..da er du sikker !

Skrevet

City cross er hvertfall ikke stor og tung, den er liten og lett, bagdelen veier 11 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...