Gå til innhold

Emmaljunga, hvilken ville dere valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe city cross med city bag, cerox med mykbag eller classic duo kombi. Noen med erfaring som vil si hva de syns er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har emmaljunga edge duo kombi og er kjempe fornøyd med den!!!

Ville valgt city cross eller classic hvis jeg skulle velge noen av dine valg

Skrevet

jeg ville ikke ha valgt vogn me dmyk bag. de er så små. men det er opptil hver enkel :) jeg hadde myk bag først, men måtte bytte den ut rimelig fort...soden han vokste så fort og det ikke ble plass til både unge og voksi pose i bagen.

Skrevet

Har edge duo kombi og er kjempefornøyd.

Faktisk flere som sier de skulle kjøpt likedan hvis de skulle valgt på nytt...

Gutten min er fem måneder nå og over ni kilo. God plass til han og voksiposen.

Skrevet

Vi har en classic duo og er suuuuper fornøyde :) valgte den fordi jeg ikke liker de snøringene på vindtrekket til edgen..

Skrevet

Takk for svar. Men hvis du har classic duo på samme understell som edgen, så er det vel ikke annet enn utseende som skiller de da eller? Og hvordan er de som sportsvogn er ikke de litt tunge?

Skrevet

Kjenner ikke særlig til de du nevner, men jeg har også en edge duo-vogn og er fantastisk fornøyd med den. Den brukes nå til barn nr to - er brukt i 4 år fra før. Bagen er stor og god og sportssetet fungerer også topp.

Skrevet

Jeg har to stk duo edge vogner, er superfornøyd :o)

Skrevet

Hvis du vil ha en liten og lett vogn bør du velge City Cross el. Cerox. Edge Duo er store (og tunge) vogner med romslige bager, hvis det er det du ønsker. Alt handler jo om ditt behov. Hvis du ønsker en nett, lett (bare 11 kg) vogn som er god og trille men ikke veier allverden og tar liten plass sammenlagt-velg City Cross.

Skrevet

Hehe nei :) tror bare det er utseende ja :) veldig fornøyd hvertfall, å vi har en laaaaang bakke opp til huset vårt, men den er ikek tung å trille opp der. Synes det er greit å ha en vogn hvor barnet har god plass.

Skrevet

Jeg kjøpte City Cross med city bag for to uker siden og er stoooorfornøyd! kunne ikke tenke meg en bedre vogn. Er superlett å trille.

Det som er positivt med denne er at den kommer med to kalesjer. Det er jo ikke til å unngå at en kalesje falmer litt (dersom man har mørke farger) eller blir slitt.. Så da er den like fin til en evt nestemann også :)

Skrevet

Jeg har også city cross, og kunne ikke vert mer fornøyd. Kjempelett å trille, og ser veldig kul ut også :) får masse komlimenter ;) Men ekstra kalesje? Det har ikke jeg fått med på min??? what?

Skrevet

Men den city cross rister ikke den mer på grus veier enn hva edge og classic gjør? Siden det ikke er lufthjul.

Skrevet

vi har cerox tror jeg den heter. Det er en sportsvogn... men som man kan kjøpe softbag til...jeg er veldig fornøyd med den. Den er kjempe fin (har rosa) og god å kjøre syns jeg..men er kanskje litt tung..

Skrevet

Ikke? Hm, nå har ikke jeg henta sportsvognsdelen enda, for de hadde ikke den fargen jeg ville ha. Men dama i butikken sa at det var to kalesjer, en som man bruker til bagdelen og en til sportsdelen.. Har 2007 modell da, kanskje det er derfor?

Er mange som stopper meg på gata og spør hvor jeg har kjøpt vogna, føler meg som den dronninga vettu.. hehe :)

Skrevet

Nei, synes ikke den humper mye jeg altså. Går mye på grusveier, og lillemann er i allefall utrolig fornøyd neddi der :)

Tror den blir bra på snøen også.

Skrevet

Hvilken farge har du Hidjey og nydelige Marcus? Hvis jeg velger city cross vognen tror jeg at jeg tar soft pink city bag, men svart sportsvogn del sånn at jeg hvertfall kan bruke den om igjen hvis nestemann blir gutt.

Skrevet

Du tenker akkurat som meg ser jeg :)

Har Cobalt Blue i bagdelen, utroolig fin blåfarge :) Så har jeg valgt sort på sportsvognsdelen. Er litt redd for at jeg kan bli lei av fargen etter 3 år, så da er sort ganske safe. Kan jo bare sprite den opp med farger på tepper og sånn :)

Skrevet

Ja det også, i tilfelle jeg går lei. Og man kan som du sier bare bruke tepper i andre farger. Ja den Cobalt Blue fargen er kjempe fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...