Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Jeg har aldri likt puppene mine noe særlig. De er ikke såå store har brukt b og c stort sett. Men jeg har hatt ett par venninner (uten pupper) som alltid har vært påpasselige med å fortelle meg hvor store de er. Jeg har en mor med veldig store bryster og har alltid vært redd for å se ut som henne, å har alltid fortalt mannen min at etter at vi ble ferdige med fødsler og amming skal de under kniven.. Men så gikk jeg ned 40 kg etter forrige fødsel og fikk mye mindre pupper. Skikkelig deilig. Venninnen min som alltid har kommentert dem lurte på om jeg allerede hadde opperert.. Men nå blir jeg helt gal igjen. De vokser og vokser. De kommer mot meg i speilet og jeg orker ikke se på dem. Skjuler de for mannen min til og med. Jeg vet vi skal "nyte" den formfulle kroppen men den gjør meg bare gal... Jeg ville bare få ut litt "steam" her og klage litt (-,
Jente19*31.01.07* Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 føler det mye på samme måte jeg og ja.. bruker d cup jeg nå å må vel opp i dd før svangerskapet er ferdig ja.. det synes jeg er skikkelig grusomt. sambo liker de han da.. heldigvis.. han er bare redd for at de skal henge etterpå når jeg skal ut å kjøpe meg bh så ser jeg på a og b cupene og de ser så søte ut.. hehe.. da er jeg faktisk lit sjalu på de som har småe bryster.. regner med at jeg å legger meg under kniven i løpet av livet jeg og ja.. mamma har også samme problem.. hun har ryggproblemer pga store bryster, men hun er så redd så hun tør ikke operer. enda hun får det dekt.. har sagt det til henne mange ganger, men han vil ikke høre.. menmen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå