Gå til innhold

Halden!?


Tarmella

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg ønsker å treffe andre foreldre til trilleturer mm. Fikk en datter for to uker siden, har en sønn på fem (i barnehage). Håper på svar fra andre hjemmeværende i Halden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint! :) Datteren min er bare noen uker gammel. Selv er jeg 32. Sønnen på fem har full plass i barnehage. Bor ti minutter unna sentrum (overfor Os). Hvor kommer dere fra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi holder til på Hjortsberg. Regner med at tiden er knapp med en nyfødt baby i huset, men du er jo erfaren i forhold til en førstegangsmor som meg. Vi pleier å rusle en del i området her, og ofte nedom Os også, så det hadde vært hyggelig med følge! Barselgruppene er jo nedlagt i denne byen, og det er alltid koselig å møte nye mennesker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager er mer hektiske enn andre, stort sett avhengig av formen til den lille. Men pleier å komme meg ut på en tur for da sover hun så godt :) Utrolig dumt at de har endlagt barselgruppene her i byen, hadde sett frem til å bli kjent med andre med babyer. Men hvem vet, kanskej flere melder seg her? Vi kan kanskje avtale en dag for en liten trilletur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det går litt over stokk og sten innimellom når man skal skyndte seg å skrible ned noe. Kan gjerne rusle en tur til uka, er stort sett ledig på formiddagen. Vi kan kanskje avtale nærmere over mail? Jeg må bare få opprettet en hotmailadr først, vil ikke legge ut min private på nettet.

 

Hvem vet, kanskje jeg vet hvem du er fra før, Halden er jo ikke SÅ stort :) Kommer du opprinnelig fra byen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Haldenser, men har bodd her i fem år snart. Så det kan jo være vi har sett hverandre et sted. Legg ut en hotmailadresse så svarer jeg på den... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd og prøvd og prøvd å opprette en ny mailadr, men får bare opp feilmeldinger. Sikkert noe feil på siden. Blir smågal av sånt! :)Jeg får prøve igjen senere, hvis du ikke har en annen ide om hvordan vi skal kontakte hverandre. Har ikke så lyst til å legge ut alt i full offentlighet heller :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er ei "ung" jente på 31 år og har ei lita jente som blir 1 år 1 desember.

 

Vi er 4 jenter med små barn som treffes hver fredag - hadde vært koselig å få med flere.

 

Legg meg gjerne til på msn. Adr er: [email protected]

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes koselig ut! Dere er vel ikke skumle, vel? ;) Er så sjelden på msn (tulla krever sitt), men kan jo sende deg en mail en dag? Hadde vært koselig å bli kjent med andre med små som er hjemme på dagtid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Flere fra Halden har ja. Er venninne med Danselettbatterinna og vi har det så moro på treffa våres. Vi er 3 jenter som bor i samme nabolag, og ei som bor 5minutters kjøring unna.

 

Vi prøvde å holde treff i sommer, på det første treffet kom det vel 8 mødre med barn,men så ble det ikke noe særlig mer.

 

 

Selv er jeg 23 år og har ei jente på 8 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra! at det er flere Haldensere her. Da får vi bare ta opp tråden igjen og strarte nye treff. Har litt problemer å få logget meg på msn nå men kan treffes på [email protected]. Ellers dukker jeg gjerne opp på fredag, så vi kan kanskje bestemme tid og sted og legge det ut her??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt deg til på msn :-)

 

Som sagt tidligere, vi har treff hver fredag. Bare koselig å få med flere.

Vi treffes en del utenom fredagene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få fjernet et eller annet anti-virus program som hindrer meg i å logge på msn (må få litt hjelp).

Kunne vi uansett sagt fredag, i Busterudparken klokken tolv? Eller har dere fastsatte planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan vi møtes på den store parkeringsplassen på festningen kl 12 på fredag? Så triller vi tur i området der. Vi er i allefall 4 stk som møter opp der, hyggelig om dere andre kommer også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Det er veldig koslig om du kommer. Vi blir 5 stk som skal møtes der :) Så får vi krysse fingrene for pent vær:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekker nok ikke opp på festningen idag allikevel desverre... Men ønsker å holde kontakten med dere for å bli med en annen gang. Regner med at vi har litt mer rutine her etterhvert (tre uker gammel idag). God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

I morgen (tirsdag) er det sånn samling for barn på frivillighetssentralen. (Tror det er sånn sang/leke dag.)

Tenke å ta oss en tur, kjekt om flere ble med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste denne først idag (onsdag). Må få fikset msn, slik at kommunikasjonen kan gå litt lettere. Men... skal dere ut på tur på fredag igjen? Kan jeg henge meg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! SoriaMoria og andre som leser dette. Vi møtes klokken 11.00 tirsdag (28.11.2006) i Frivillghetssentralens lokaler. Foreldrenettverket arrangerer treff der. Vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...