Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 jeg går på p-piller. skulle hatt mensen i går og den er ennå ikke kommet. når jeg går på p-piller kommer mensen akkurat når den skal.. går det ann at mensen er uregelmessig selv når man går på pillen? Vil jo ikke være gravid. hadde en pause fra p-pillen på ca 1 uke før jeg begynte på dette brettet.. håper bare ikke jeg er gravid, lillegutt er jo bare 5 mnd. Nå trenger jeg svar fra dere jenter.
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 man kan ha uregelmessig mens selv når man går på pillen spesielt første tiden etter at man har starete på. men er du usikker så spring og kjøp deg en test
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 nå ble jeg med en gang 100 kilo lettere. har hatt uregelmessig mens før graviditeten. men gikk da ikke på p-piller... men jeg trodde det at når man gikk på pillen så skulle det komme en blødning hver mnd uansett. men jeg skal kjøpe en test sånn at jeg er heeelt sikker:)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Dersom du hadde en uke pause før du begynte på p pillene igjen vil du ikke da forskyve mensen tilsvarende en uke. Da har du liksom rota litt med systemet vist forstår. Slik er det iallefall med meg dersom jeg forskyver bruken av p-piller.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 hmm.. jo det kan jo også være. jeg skal hvertfall kjøpe meg en test og skjekke slik at jeg er helt sikker. men det tok 1 år før jeg ble gravid så skulle være rart om jeg ble gravid etter sex 1 gang. krysser fingrene for meg selv.
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 sant den..men det sies nå at men blir lettere gravid like etter man har vært gravid. mye hormoner i kroppen. men det vet ikke jeg noe om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå