Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Inspirert av et annet innlegg her; jeg har også en ting å tilstå. En nær venninne fikk sitt første barn for noen dager siden, og fødselen endte med ks. Ikke planlagt, men pga omstendighetene ble det altså ks. Og jeg er SKUFFA! (herregud jeg er så dum) Jeg hadde sett sånn frem til å snakke med henne om fødselen, kanskje få bearbeidet litt av mine egne føleser, sammenligne og prate prate prate om det...jeg har ingen andre nære venner som har født barn, så hun var liksom den eneste jeg kunne pratet med. Men så ble det altså ks. Og hun har jo selvsagt dermed en helt annen opplevelse av fødselen enn meg. Jeg vet jeg burde være glad for at babyen endelig er ute og at alt gikk fint med de begge to, men jeg sitter altså igjen og er egoistisk nok skuffa for at hun endte med ks...fordi JEG da ikke får snakket med henne om MIN fødselsopplevelse.
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 hvorfor kan du ikke prate med henne om din fødsel? selv om hun tok ks så kan jo dere dele historie og erfaring.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Joda, men det blir jo ikke det samme...kan liksom ikke sammenligne pressrier og åpningsrier og slikt når hun ikke har opplevd det Kan jo såklart snakke om det, og det kommer vi jo til å gjøre, men å sammenligne blir vanskelig.
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 ja der er jo klart..hvis hun ble sendt til ks før hun kom ditt i prosessen. jeg fikk haste keiser snitt...men hadde både åpningsrier og pressrier.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Ja, da blir det jo noe annet. Hun hadde vel litt åpningsrier tror jeg, men det stoppet på et par cm bare. Jaja, jeg får bare vente på neste venninne som skal ha barn da, med å få ut alle traumene mine, hehe.
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 ellers så legger du bare ut din historie her evt på klubbsida di. så får du nok mange å sammenligne med. klubbsida er jo arti å gjøre sånt på da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå