*Lilly* Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 fødte en sønn 19 september, og har enda ikke mottatt barnetrygd..er det noe jeg må be om selv, eller kommer det automatisk?
Gjest Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 det kommer.Men det gikk 2 mnd før jeg fikk det. Fikk da etterbetalt
englegutt/2prinsesser+spiren Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 den kommer automatisk, men det tar litt tid, jeg fødte 4 august og ennå ikke fått, men har fått brev for ca 3 uker siden at jeg skal få og at jeg får etterbetalt.
Gla-mor Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Kommer automatisk, men det tar litt tid. Fikk etterbetalt for to måneder når den først kom. (Men de må ha en bankkonto å sette den inn på, de bruker vel den som skatteetaten har fått oppgitt, men sjekk det hvis du ikke får barnetrygden nå i november, ca. 20.)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Ikke barnetrygd, men kontantstøtte må man søke om. Ligger skjema på nettet www.nav.no , eller du kan hente å trygdekontoret.
jojjo Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 kan jo sjekke. jeg fikk ikke og da jeg ringte trygdeetaten sa de at vi av en eller annen grunn ikke var i systemet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå