Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Hold deg i skinnet i dag når du skal treffe han derre Gabriel... Husk hvemsom er kjæresten din! odelsgutten Theodor
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 La nå jenta få prøve ut litt før hun slår seg til ro.... Dere er jo så unge ennå. Men dere har godt av å treffe andre mennesker også, det vil forholdet bare ha godt av. Og det kan jo tenkes at han Gabby ikke er no`kjekk engang... Ønsker dere lykke til! Hilsen fra Knerten.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Hi hi hi hi, jeg er bare snill og sånn jeg;-))) Og mamma har sagt at jeg er altfor ung til å ha kjæreste ennå, men søstrene mine er guttegærne altså.......fniiis.......... Kose deg på tur idag da Theodor:-)) Stooor suss fra Hannah c,")
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Der ser du Theodor, svigers har allerede begynt å stå i veien..... Nei, du får fly fra deg mens du er ung. Knerten
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Idag har jeg møtt Gabriel og han var kjempesøt! Men han var kjempestor også, hele 13 kg veide han, så her snakker vi ekte guttegutt :-))) Han ble født 2 dager etter meg, men var mye større alikevel, og jeg ble bare en bitteliten ballettpike ved siden av ham:-)) Klem fra Hannah
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Theodor!!!! Hva i all verdens rike kyssa du meg for da da???? Visste ikke at du og Hannah var kjærester *hylvræler* Neste gang får du en blåveis istedet for kyss, det er altså heeeelt sikkert!!! ;-( Johanne som er suuuuuuuuuuuuuuuuuur
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 En liten prøvesmak må vel være lov før man velger.... Eller? Odelsgutten Theodor
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. november 2006 #8 Skrevet 10. november 2006 Det neste er vel at disse barna må skrive innlegg på mine, dine, våre ;-)) Tror vi må passe godt på altså:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 10. november 2006 #9 Skrevet 10. november 2006 Hehe.... Mulig det Klatten, mulig det.... De var jo raske å ta for seg da, må jeg si ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå