Gå til innhold

hva mener dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går kveld satt mannen min og jeg å koste oss så ringte mobilen og det var fra jobben hans,jeg tok telefon og den på andre enden sa: "hei livet mitt,min store kjærlighet" og jeg nesten så jeg mista pusten,mannen min satt ved siden av meg så han hørte da og dama sa er det deg ja sa han,han to mobilen fra meg og hun dama sa du er så rar i stemmen går det bra? og det gjentok hun flere ganger at han var rar i stemmen.poenget var at han måtte ta nattvakta og han sa ja,jeg spurte hvem dte var og sa en i fra jobbeb som lurer på om jeg kan ta nattvakta.men hvorfor kalte hun deg sånn da? sa jeg.til slutt så var det megf som innbilte seg tin da sånn har han alltid sagt til meg,faen altså vi hørte begge to det hun sa,kan ikke være meg det er noe galt med?og dette har skjedd flere ganger.hva mener dere? ble litt rotete dette :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare rister på hodet av han jeg............. Og synes synd på deg........

Skrevet

han mener bestemt at han har ikke gjort noe galt.vet ikke hva jeg skal gjøre.har tenkt å gå fra han.

Skrevet

Han har et opplegg med denne dama fra jobben, det er jo aldeles åpenbart - og så tråkker han på deg og får deg tilogmed til å tvile på deg selv og det du har hørt etterpå.

Faren min gjorde dette mot moren min i alle år - tilogmed da hun tok ham på fersk gjerning, sa han etterpå at: Det skjedde jo ingenting, er du ikke riktig klok, eller!?

Kvitt deg med denne fyren!

Skrevet

Du, husk å sjekke lønnsslippen hans neste gang da - og se at han faktisk har fått betalt for de nattevaktene han tar ekstra...skal stå spesifisert, nemlig...

Skrevet

jeg ringte jobben og han var der.

Skrevet

Ingen tvil om hva som foregår, men du velger jo selv om du vil gå videre i forholdet eller vente til den dagen du får det skikkelig smelt midt i ansiktet!!

Skrevet

hvis han buser ut med noe sånn, før du i det hele tatt har beskyldt han for noe er det noe galt....beskytter seg selv før det i det hele tatt har hendt noe heh..jaja

Skrevet

Det kan jo hende hun tulla da. Jeg kan dra sånne spøker uten å mene noe som helst med det - og jeg var ikke typen til å prøve meg på noen som har kjæreste da jeg var singel heller.

Skrevet

ja det er det han mener hun gjorde,tulla.Men jeg tviler og er her å griner og griner.Takk for svar jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...