Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Jippy jai!!! Endelig kom jeg i en av de gamle buksene mine, les: dem jeg brukte før fødselen. Har spist sunt og trent i 5 uker. Føler meg som et nytt menneske :-) Mer energi, fastere i fisken og finere hud. Elsker min nye livstil! Nå er det bare 7 kg igjen, så er jeg sylfide, tihi!!!!!!!! Det er dette en kaller en god start på dagen!
Gjest Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Det er ganske deilig da : ) Buksen jeg brukte før jeg var gravid er litt for stor nå, men skjønner det egentlig ikke. Han igjen 5 kg før jeg er der jeg var før jeg ble gravid, dessuten syns jeg magen er større nå, men det er vel kanskje bare at den er slappere...???? hehe.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Så deilig da Må gå til innkjøp av nye klær jeg da,samme som Viktoria..buksene min har blitt store,er faktisk 3kg lettere enn før jeg ble gravid nå Men har fortsatt litt slapp mage da,så kanskje på tide å gjøre noen mage øvelser
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Så heldige dere er da!! Er heldig med magen jeg da i hver fall - for der kan jeg snart se mer eller mindre tydelige magemuskler, juhu! Bosu, pilates og styrketrening begynner å lønne seg :-)) Sambo har lovet å la meg kjøpe helt ny garderobe når jeg er i mål. Digg!!! Litt solarium, frisør og hudpleie følger med. Gleder meg til å føle meg skikkelig vel igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå