Hmmmmmm Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 noen som har en bra bok, som innehåller både spenning ,romantik,og litt sån "kan ikke legge ifra meg boken" ?? finner ikke så bra bøkker... så tenkte kanske noen her kan hjelpe meg
little old lady hoo Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Bøker jeg syns er bra: Vindens skygge Historien om Pi Berlinerpoplene Eremittkrepsen Himmelgraven Disse er bøker jeg ikke klarte å legge fra meg.
Miss Impatient Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 En suuuper bok som jeg ble helt oppslukt av heter "Siste dans for Mathilda" skrevet av Tamara McKinley. Utrolig fengende, spennende, rørende, romantisk, trist, ja, alt du kan tenke deg! Anbefales på det varmeste:-) I tillegg klarte jeg heller ikke legge fra meg Vindens skygge, DaVinci Koden, og Borte For Alltid (siste er skrevet av Harland Coben - kjempespennende, og litt romantisk også!).
Totoromammaen Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Enig, Vindens skygge og Himmelgraven må leses. En bok som har alt du ba om, og som er utrulig bra: En lykkens datter av Isabel Allende (Hun som skrev Åndenes hus). En lettlest bok: Honningtunger av Helene Uri. God bok!
little old lady hoo Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Hundehode av Morten Ramsland, har jeg akkurat lest og syns den var bra. Litt treg i starten, men altoppslukende etterhvert.
Miss Impatient Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Så tilfeldigvis at jeg har boken Himmelgraven i hylla mi! Er den virkelig så bra som dere sier?
Gjest Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Hmmm...kommer på disse: Jodi Picoult: Heksene i Salem Falls Rebecca Wells: Ya-Ya-jentenes hemmelige nedtegnelser Elizabeth Kostova: Historikeren (om du liker DaVinci-koden, elsker du denne) Joanne Harris: Bittersøt sjokolade (filmen Chocolat med Johnny Depp, vettu)
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 Da Vinci koden, engler og demoner, boeker av Henning Mankell, Wilbur Smith, og Iris Johansen... Samt gamle klassikere som isfolket..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå