Gjest Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Har arvet 3 dyner. Den største er 100 x 135 x 140. Det er vel det som kalles juniordyna ? Når begynte dere å bruke den ?
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Har brukt juniordyne i senga siden han ble født jeg,bare brettet den nederst i enden på senga
Gjest Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 ok. Tror jeg må gå over til den nå. Den mellomste dynen som jeg bruker nå, må jeg legge på tvers for å dytte endene ned i madrassen, slik at han ikke sparker den av seg, men det begynner å bli litt vel smått for han...hehe
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Hehe..ja kanskje på tide å bytte da Har hvertfall fungert utmerket her med den store dynen hele tiden,glad jeg hørte på venninen min å brukte den fra starten av,aldri hatt problem med at han har sparket av seg dynen om natten
Luca Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Snuppa på 2 år begynte med den da hun fikk skyvesengen sin, da var hun en 20 mnd.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Så bra at du spurte om dette Victoria! Bruker selv barnevognsdyne i senga TIL GUTTEN PÅ 8 mnd, oups capslock.. Har lite sengetøy så tenkte å kjøpe nytt. Har i derimot masse til juniordyna. skal skifte med det samme jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå