Gå til innhold

********** UKE 16 **********


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

skriv hvordan din uke er i denne svangerskapsuken så vi kan dele erfaringer med hverandre. du skriver hva du føler for selv. tanker, vondter og goder som du vil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uke 16 for meg har vært helt gri så langt. Har 2 dager igjen til jeg er over i uke 17. Fortsatt ganske sliten, og nå begynner jeg å bli frustrert over at jeg ikke blir bedre fra kvalmen.

 

Angret for første gang i mitt liv på at jeg var blitt gravid i går. Ble forbigått på en intern jobb - pga at jeg ikke er her neste år likevel. Det føles kjipt. For jeg VET jeg er kvalifisert. Men, men.. Livet er mer enn bare jobben.

 

Ellers så har mageb blitt bare større og større, og jeg lurer jammen på om det kan være 2 der inne. Men det er jo så få som får det, så det kan ikke være meg.

 

Holder motet oppe gjennom trøst fra dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 uker gått.. begynt i 17.uke! Endelig går det på frem.. Kvalmen begynner virkelig å lette, og jeg er mer megselv igjen! Litt småtrett, men det kan jeg leve med. Litt bobling i magen innimellom, gleder meg til et skikkelig spark!! Fortsatt ikke noe særlig stor mage, går i vanlige klær enda.. to uker og tre dager til ultralyd.. gleder meg sånn!!

Ha en fin uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en helt grei uke for meg. Ikke noen spesielle plager. Føler stort sett at jeg ikke er noe særlig gravid. Er bare litt oppblåst på kvelden (skifter fort over til kosedress når jeg kommer hjem fra jobb), men ellers går jeg i de samme klærne. Gleder meg egentlig litt til magen kommer ordentlig frem og jeg kan ta frem alle gravid-klærne som jeg har kjøpt (ligger fortsatt langt inne i skapet).

 

Fremdeles bare et fåtall som vet at vi skal ha barn, men mannen min har gitt meg "velsignelse" til å si det til alle sammen nå. Er jo egentlig sprekkeferdig av stolthet, men har funnet ut at når vi har ventet så lenge, så skal jeg ihvertfall klare å holde meg til midten av neste uke. Da har vi ordinær UL, så kan være greit å sjekke at alt er bra før vi kommuniserer det. Har blitt en slags "intern konkurranse" mellom meg og min mann om hvor lenge vi klarer å holde på hemmeligheten, og så lenge det ikke synes noe på meg, så skal vi klare å holde på hemmeligheten litt til :-).

 

Prøver å kjenne etter liv i magen om kvelden, men tror ikke jeg har tålmodighet til det, er altfor trøtt så sovner med en gang. Vet heller ikke helt hva jeg skal kjenne etter, så satser på at når det først beveger seg der inne, vil jeg kjenne det tydelig. I og med at jeg er førstegangs, så vil det nok kanskje ta litt tid til, så stresser ikke med det.

 

Har så vidt begynt å se på barnevogner, uten at jeg har funnet noen jeg liker. Kommer ikke til å kjøpe noe utstyr for langt over jul, men er jo artig å orientere seg litt i terrenget...

 

Nå synes jeg ukene går ganske så fort ( i begynnelsen så sneglet jo dagene seg av gårde), og ser at ordinær UL er innen rekkevidde, og til jul så er jeg over halvveis! Føler det vil være to store milepæler og gleder meg til de er passert.

 

Ha en fin uke alle sammen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nå midt i uke 16.. Formen er passe grei, begynner å få litt lavere blodtrykk, og det er jo flott.. Hatt skikkelig problemer med bekkenet et par dager, men ble bedre etter to dager på krykker. Matlysten er fortsatt veldig borte, men satser på at den dukker opp snart.. Livmora har såvidt kommet over navelen, så nå er den merkbar.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...