Gå til innhold

Hei alle sammen! :) Ny her, å har noen spørsmål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår kveld før jeg og min kjære sovna, ble vi enige om at nå er tiden inne for å prøve å få barn :) :) :)

Vi har snakket om det lenge, men idag tar jeg altså den siste pillen!

Har vært endel å snoket på bim en stund, men nå kan jeg endelig være en del av "gjengen" på en måte ;)

Men jeg er jo helt blank på området...

Så lurer på om noen kan hjelpe meg litt med dette med syklus, eggløsning osv...

Hvordan vet jeg hvor lang min syklus er, for det kan vell variere?

Å når i syklusen har man eggløsning?

Er det lurt å kjøpe en sånn eggløsningstest? Så vet jeg det jo sikkert..

Åååå, dette er så spennende! :)

Vi gleder oss skikkelig. Det å få ett barn sammen er jo det største!

Men vi er forberedt på at det kan ta tid...selv om jeg av og til glemmer det, å bare ser for meg at det klaffer på første forsøk!

Go klem fra ---

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen som prøver... dette skal nok bli kjekt skal du se :-) får bare håpe dere ikke trenger å vente alt for lenge før dere får klaff.

Syklusen din er fra førstedag i siste mens, til første dag i neste mens, jeg har 29 dagers syklus... det er jo vanlig å ligge rundt 28 dager, men noen får langre sykluser når de slutter med pillen... det vil du jo se nå.

Det er jo vanlig at eggløsningen kommer 14 dager før du har ikm, altså 14 dager før den dagen du venter tanta på besøk. så det er jo ca midt i perioden om du har en 28 dager syklus.

Jeg tror ikke jeg ville stresset med el-tester nå de første forsøkene, prøv å ikke stress for mye med det, nå slutter du jo på pillen og da vil du vel kansje være i gang for fult fra om et par uker... mange her inne anbefaler at du har sex annen hver dag fra dag 10 i syklusen og at mannen din skal ha en tømming på dag 5, men det er jo ikke noe fasit svar... dere får bare ha det koselig og gøy med baby laging prøvingen... lysten er jo der, så det skal nok gå fint det her...

Lykke lykke til

klem

Skrevet

Takk for svar :)

Og lykke til til deg og, ser du har prøvd lenge, så håper det klaffer snart for deg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...