Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Hvor mange ml med mme til en på 3 mnd pr døgn? Hun spiser 6 flasker a 180 ml? Er dette mye?
akt80 & Sara Emilie Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 hvor mye de skal ha regnes ut etter babyens vekt... 15% av kroppsvekten.. Har hørt at de helst ikkje skal ha over 1 liter i døgnet, men var på en engelsk side og der stod det ingeting om at de ikkje kunne få over en liter, men at noen trengte over en liter. http://www.babycentre.co.uk/baby/formula syns det er så lite info om morsmelkerstatning her i norge...det er synd! uff er så trøtt at eg skrive sikkert helt rotete sorry
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Når gutten min var på den alderen drakk han 5 flasker med ca 180ml hver dag. Noen ganger litt mer og andre ganger mindre. La babyen drikke det den vil ha,men skal jo helst ikke overstige 1 liter i døgnet
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Dette med "en-liters-grensa" vet jeg ikke helt hva er. Jeg har i hvert fall spurt en barnelege på barneklinikken og han sa at babyen skal ha til han er mett. De regulerer selv, både mm og mme. Så la han spise, vokse og kose seg. Når dem blir 6 mnd og får mer fast føde kan mme begrenses.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå