Gå til innhold

Noen her som har et turbulent forhold til far?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har et turbulent forhold til far?

Her er det full krig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp her det også krig. Bare synd det er barnet som sitter igjen som taperen.

Skrevet

Ja her er det også full krig!!!

Tror det er mange som har det....desverre...

Skrevet

"Turbulent" var jo et heller beskjedent ord....... huff......håpløst!!

Skrevet

Gjør dere noe for å prøve å løse opp i problemene?

Skrevet

Er ikke mye det nytter å gjøre når han overhodet ikke er intressert og gir faen i alt....

Er ingen vits å ''løpe'' etter han med ungen, da blir ting bare verre, så lar han drive med sitt, og jeg med mitt og barnets, kanskje han våkner en dag, kanskje ikke..

Skrevet

vi hadde et ganske turbulent forhold(masse greier som har skjedd) men nå har han gitt seg og lenge siden jeg har hørt noe så håper han bare holder seg unna oss....

Skrevet

Ikke så lett å samarbeide med en som tror det er greit å ruse seg på en fredag å ha ungen på overnatting på lørdagen.

Han truer meg med rettsak fordi jeg nekter han samvær med barnet alene, har tilbydt han å ha dattera vår under familien hans sitt oppsyn eller hjemme hos meg, men det gidder han ikke. Så da velger han heller å ikke se henne enn å ta imot det samværet jeg tilbyr.

Nå har han ikke sett henne på 2,5mnd å jeg håper han i grunn holder seg unna for godt, hvertfall helt til han er rusfri.

Så problemet løser seg ikke før han slutter å ruse seg å akkurat det får han ta på sin kappe, jeg orker ikke å bruke energi på det mer. Brukte hele graviditeten min på å hjelpe han til å slutte, men ser jo hvordan det gikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...