Gå til innhold

Bor på Byåsen og har termin 03.04.07


3 sjarmtroll <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette var lagt ut på Terminklubber februar 2007, tenkte det kunne være kjekt å få med seg...

"Gikk ikke ann å reservere bord på mormors stue.. :( Men foreslår at vi møtes der kl fem på sju, så ser vi om det er ledig bord. Hvis ikke trasker vi ned til Bari (førsteetasjen på frati), der er sikkert ledig bord en tirsdagskveld."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg bor på Byåsen og har termin 11.mai. Blir gjerne med på treff, men jeg kan dessverre ikke på tirsdag. Hadde vært fint å bli kjent med noen her oppe som har lyst til til å være med på trilleturer til våren! Kanskje er det også noen flere som har hund som kunne tenke seg å gå turer i "ventetiden"? Føler både mor og hund har godt av litt mer trim:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dessverre ikke anledning til treff i morgen.

Men er åpen for flere forslag og flere treff :-)

 

Jeg har hund, så jeg er gjerne med på tur! :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til Lise27: Det var hyggelig! Jeg er for tiden sykemeldt, men vet ikke helt hvordan det blir fremover. Når passer det best for deg? Har du mailadresse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lise27

Jeg har også hund..går masse turer i bymarka..så gi beskjed hvis du vil ta en tur sammen en dag..:-) - nå eller med vogn til våren.

Venter jente i april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig ja om flere av oss kan møtes! Jeg har faktisk to hunder og prøver så ofte som mulig å gå i marka, men dessverre har det ikke blitt så ofte den siste tiden. Ta kontakt med meg på mail så kan vi gjøre en avtale:-)

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...