#gurimalla# Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Jeg holder på å trappe ned på amminga,da hun biter så fælt. Og med 6 tenner så er ikke det noe særlig. Hun er 10 mnd. nå,og de siste dagene så har jeg gitt henne mme etter grøten på kvelden. Men det jeg lurer på er,hvor mye er det vanlig å gi?? Hun har fått 125 ml, men hun vil gjerne ha mer når det er tomt???? Noen som kan hjelpe???
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Jeg ville gitt til hun var fornøyd. Skjønner ikke hvorfor hun ikke kan drikke seg utørst. Barn er vel så ulike. Min jente drikker av og til 30 ml, noen ganger 200 ml - alt etter behov! Hun styrer dette selv.
#gurimalla# Skrevet 6. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2006 Det var ikke det at hun ikke fikk lov til å drikke seg utørst. Men hun har ikke fått mme før,så er litt redd for mageknip osv. Derfor lurte jeg på hva som var vanlig??? Og flaska som vi har går det kun 125 ml på. Hun har aldri drukket av flaske tidligere heller skjønner du,så det ble mye nytt på en gang. Men da skal jeg løpe og kjøpe en større flaske i morgen....
synne-73 Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 min datter drikker ca 150ml etter grøt på kvelden, hun er 9 mnd.. men dette varierer veldig fra kveld til kveld.. noen ganger mindre og noen ganger mer ..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 babyen min vil også ha mer når det er tomt, men når den får rapa og maten kommer på plass så blir den bli og fornøyd alikevell! For gir jeg den mer eller til den ikke vil ha mer da gulper den opp altsammen opp igjen.. gulper litt uansett da! så noenganger må mor bestemme når barn er mett!!!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Da har du vært kjempeflink som har ammet så lenge!! Ja, løp og kjøp:)
♥Emma*21febr06♥ Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Hvis det er nytt dette med flasker, så anbefaler jeg dr.browns flaskene på det varmeste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå