mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Også tar jeg Knerten over i min seng og koser masse. Og priser meg lykkelig over guttene mine. Ikke et program for sarte sjeler det der.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Jeg ser film og dibber litt innimellom jeg;-) Aner ikke hva som er på Doku 2 idag, og tror jeg står over å sjekke utifra hva du skriver...... Men kos deg med Knerten og det er da bare nydelig med disse go`ongene våre:-))) Hipp hurra og fred på jord:-) Ha en vidunderlig koselig natt :-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Kvirrevirrevitt!!!! Og amen! ;-))))))))))))))))))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2006 Ikke veldig dramatisk, bare snakk om hvor store skadene kan bli og hvor hardt man skal prøve å redde babyer som for tidlig født. Og om "prisen" barna og foreldrene må betale... De snakket med foreldre som faktisk i ettertid ønsket at legene ikke skulle ha jobbet så hardt for at de skulle overleve. Og da blir man litt ekstra (hvis det går an da) glad for barna man har.... Så her ligger vi Knerten og jeg i dobbeltsengen med pc og tv og han sover, selvom mamma må ha noen koser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå