Jump to content
Sign in to follow this  
Anonym bruker

- Og der kom mensen.

Recommended Posts

Anonym bruker

I dag kom mensen, var forberedt på det siden jeg ikke ammer lenger, og da jeg ammet kombinerte jeg det med mme. - Så nå er kroppen i gjenge igjen, 1 år etter at jeg ble gravid. Så nå er det fram med prevensjonen!

Fortsetter under...

mamma til fire små

så kjedelig da.. håper min ikke kommer før om lenge, lenge:p

Molait

Ja pyton:( Sist var gutten 8mnd. da mensen kom. Denne gangen tok det under 2,5 mnd.!! Og etter å ha blødd (selv om lite på slutten) ut uke 7 etter fødselen..det er 3 ukers pause det!!! Så fikk da mensen 11 mnd. etter jeg ble gravid.

Og bare for å gjøre saken bedre så fikk jeg mensen kl. 12 og skulle i bassenget med baby og venninne med baby kl 14. Mulig assa...

♥Koseklumpen-3 barnsmor♥

Fikk tante Rød på besøk allerede fem uker etter fødselen jeg, selv om jeg fullammer. I dag kom mens nummer to etter fødselen. Ja,ja, da er i alle fall kroppen "på plass". Vi vil jo ha en til, og siden jeg sleit litt å bli gravid første gang pga ustabile sykluser, så er det bare et godt tegn at mensen kommer regelmessig slik det har gjort til nå.

Anonym bruker

Jeg ville tatt frem prevensjonen fra dag en, særlig ettersom jeg ble gravid etter fire måneder sist gang....

Det å fullamme har ikke så mye å si, noen får mensen veldig tidlig uansett.

Lampe77 , en spire i magen

Jeg har ikke fått mensen enda, snart fire mnd etter fødsel og jeg ammer ikke lenger. Men jeg tror ikke mensen kommer heller, tror noe annet har kommet inni magen i steden.:-) Gynokologen min sa att jeg måtte bruke kondom viss jeg ikke vill bli gravid, jeg hadde eggløsning for ca en uke siden. Har merket store forandringer etter det, så vi for vente å se om mensen kommer..

Annonse

shevil og Alver

Har ikke fått mensen jeg heller og min sønn er 4 mnd. Ammer ikke, men pumper ca. 4 ganger om dagen. Vet ikke om dette har noe å si....Er i allefall ikke gravid.