Gå til innhold

- Og der kom mensen.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I dag kom mensen, var forberedt på det siden jeg ikke ammer lenger, og da jeg ammet kombinerte jeg det med mme. - Så nå er kroppen i gjenge igjen, 1 år etter at jeg ble gravid. Så nå er det fram med prevensjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja pyton:( Sist var gutten 8mnd. da mensen kom. Denne gangen tok det under 2,5 mnd.!! Og etter å ha blødd (selv om lite på slutten) ut uke 7 etter fødselen..det er 3 ukers pause det!!! Så fikk da mensen 11 mnd. etter jeg ble gravid.

 

Og bare for å gjøre saken bedre så fikk jeg mensen kl. 12 og skulle i bassenget med baby og venninne med baby kl 14. Mulig assa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tante Rød på besøk allerede fem uker etter fødselen jeg, selv om jeg fullammer. I dag kom mens nummer to etter fødselen. Ja,ja, da er i alle fall kroppen "på plass". Vi vil jo ha en til, og siden jeg sleit litt å bli gravid første gang pga ustabile sykluser, så er det bare et godt tegn at mensen kommer regelmessig slik det har gjort til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt frem prevensjonen fra dag en, særlig ettersom jeg ble gravid etter fire måneder sist gang....

 

Det å fullamme har ikke så mye å si, noen får mensen veldig tidlig uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg har ikke fått mensen enda, snart fire mnd etter fødsel og jeg ammer ikke lenger. Men jeg tror ikke mensen kommer heller, tror noe annet har kommet inni magen i steden.:-) Gynokologen min sa att jeg måtte bruke kondom viss jeg ikke vill bli gravid, jeg hadde eggløsning for ca en uke siden. Har merket store forandringer etter det, så vi for vente å se om mensen kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke fått mensen jeg heller og min sønn er 4 mnd. Ammer ikke, men pumper ca. 4 ganger om dagen. Vet ikke om dette har noe å si....Er i allefall ikke gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...