Gå til innhold

Dere som har Reimatec

*musefis* med 2 store og 2 små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken størrelse har dere til deres små? Vurderer å kjøpe en i str 86, snuppa er 82 cm lang og snart 19 mnd. Vil det bli for lite? Bør vi gå for 92? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en gutt på 20 mnd. og jeg kjøpte str. 92 i høst/vår dress (Reimatec) til han. Bruker også denne dressen som vinterdress med ulldress under. Den er litt lang i armene, men det er jo gode stramme-muligheter på den...

Han er vel ca. like lang som jenta di.

Trur jeg ville kjøpt str. 92, men hvis det er vinterdress og du regner med kun å bruke den i vinter holder det kanskje med str. 86.

Skrevet

Det er en vinterdress ja, fant den på finn.no så jeg får ikke prøvd den på henne heller.... :/

Skrevet

Datteren min er 18 mnd og vi kjøpte str 86 i reimatec-dress. 92 svømte hun i og hun er "normalt" lang. Viktig at det ikke blir for stort heller da den uansett ikke skal brukes lengre enn mars/april og ikke vil passe neste sesong.

Skrevet

Jenta mi er 17 mnd og er også 82 cm...Jeg kjøpte 86 til henne og den er litt stor nå,men ikke så stor at vi ikke kan bruke den.Hun beveger seg fint i den og satser på å ha den hele vinteren;o)

Skrevet

Jeg føler Reimatec er ganske stor i størrelsen. Jeg har en gutt på snart 17 mnd og han har storlek 86. Den er stor til ham, jeg vurderte lenge å kjøpe storlek 80.

Gutten min er rundt 80 cm. Jeg tror kanskje storlek 86 er stor nok for gullet ditt.

Skrevet

Hei!

Her er gutten 20mnd, vi bruker alt mellom str 80-92 i klær. Vi kjøpte dressen i str 92. Da kan den kanskje også bli brukt til neste høst.

Da vi prøvde den i butikken følte jeg at gutten svømte i den. Men, iflg ekspeditrisen, så var den akkurat passe. De skal være store. Det er viktig, slik at den er bevegelig. Pluss; er plass til masse klær under om nødvendig, det blir ikke klumpete og klamt. Vi kunne ihvertfall ikke ha strl 86, -selv om den etter mitt syn så passe ut.

Vet ikke om du ble noe klokere av dette, men:) Jeg ville tatt str 92..

Skrevet

Gutten vår er ca 82 cm og vi kjøpte 92 i Reima vår- og høst-dress som han bruker nå. Synes ikke dressen er spesielt lang, men den er veldig vid.

Skrevet

hei du, eg hadde aldri kjøpt 92 to te na altså...synne sin e 80 å hu drukne i den...Mirja e vel isje så mye større ?

Skrevet

Takk for mange svar! :) Eg tror nok at Synne å Mirja e nokså liga store så då bler det nok ein i 86 ja. Ska ut å se om eg finne ein nå! ;o)

Skrevet

jeg har ei på snart to år. Har str 92 ¨nå og den er ganske stor. Jeg ville valgt str 86.

Skrevet

Var ute og kjøpte til henne i dag og jeg endte opp med 86. Den var sånn passe stor men ikke for stor, kunne ikke hatt den i 92 men jeg tror heller ikke hun kan ha denne til neste sesong. :o)

Skrevet

Vi har kjøpt 86 til vår 2-åring på 90 cm+.

Den er mer enn stor nok.

Jeg tror det vil holde lenge med 86 til jenta deres. Dressene er store i str. og damen i butikken sa at 86 tilsvarte normal 92 str og 92 tilsvarte 98 osv.

Skrevet

Han bruker for øvrig 92 i andre klær.

Barnehagen sa det var viktig at ungene ikke har dresser som er alt for store.

86 er såpass stor så vi regner med den varer hele vinteren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...