Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Jeg opplever de som ganske slitsomme... han er veldig sutrete og jeg ammer hele tiden...Man blir jo sliten av så mye amming..huff..hehe... vi har begynt å holde sengen vi da,de dagene han har økedager... Da koser vi oss veldig:) Enn du?=)
2 søte småpiker Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Har aldri merket noe til økedager jeg, og nå er babyen ti mnd, ammer fremdeles. HRar heller aldri hatt melkespreng.
Gjest Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 lurer på om d er d jeg har nå sjø. han har ikke sovet siden halv tre, sutrete og har bodd på puppen min i heeele kveld.. gjesp. han har sovnet tre ganger i vogna men med en gang j slutta å trille våkna han. slitsomt jah
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Sover kortere, våkner lett og søker etter mat med en gang han våkner. Slitsomt for babyen også, for han blir jo så trøtt av for lite søvn. Sutrer og er så overtrøtt til slutt at han nesten ikke orker å spise..... Slitsomt!!!
Gjest Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Har flaskebarn og har opplevd økedøgn 1 gang, da var han vel rundt 6 uker. Da holdt vi sengen hele dagen. Han spiste og sov og spiste og sov. Det gikk i ett. Også var han veldig sutrete, kunne ikke gå fra han i ett sekund før han ble helt fortvila. Ganske slitsom dag, men det varte kun det ene døgnet. Har ikke merket noe til det flere ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå