moffi Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 mmm...bare lurer på hvordan det står til jeg:)
Håper :-) Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Heia Kjære moffi! Ja jeg er her, men det er så sjeldent nå for tiden. Tiden blir borte - skal skjerpe meg å være flinkere til å skrive litt. Ikke lenge før dere drar på ferie, og ikke lenge før vi reiser - vi bare MÅ treffes før det!
moffi Skrevet 8. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2006 Vi må:) Var så gøy sist! Jeg har vært her inne litt i det siste, men kvelden blir helt borte for meg når jeg setter meg til og skriver. Ikke alltid at mannen i huset synes det er noe særlig. Da roper han og lurer på om jeg ikke kommer snart:)
Håper :-) Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Ja, det er så kjempe godt med en god latter :-) Så vi bare MÅ få til det! Skjønner at han roper på deg. Når jeg sitter her, sitter vi gjerne her begge to... Vi er litt rare vi da!
moffi Skrevet 8. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2006 Neida! Mannen min har kikket inn her han også! Men han er for utålmodig til å orke å lese hele tråden. Min actionman*sukk*
Håper :-) Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Vi har hver vår PC - og av og til leser han disse trådene han og. Gikk det bra når du innstalerte alle programmene på nytt på PC'en din?
moffi Skrevet 8. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2006 Nei! Prøvde Windows XP cden, men da sa maskinen at det programmet var en eldre versjon enn den som er nå, så da ville ikke maskinen innstallere det. vet ikke hva jeg gjør da.
Håper :-) Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 pregnanta, jeg glemte å svare deg - vi skal flytte langt nord i landet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå