Gå til innhold

Hallo Pusken! Er du her, mon tro?:):)


Anbefalte innlegg

Skrevet

mmm...bare lurer på hvordan det står til jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia Kjære moffi!

Ja jeg er her, men det er så sjeldent nå for tiden.

Tiden blir borte - skal skjerpe meg å være flinkere til å skrive litt.

Ikke lenge før dere drar på ferie, og ikke lenge før vi reiser - vi bare MÅ treffes før det!

Skrevet

Hvor skal dere, da, Pusken?

Skrevet

Vi må:):):) Var så gøy sist! Jeg har vært her inne litt i det siste, men kvelden blir helt borte for meg når jeg setter meg til og skriver. Ikke alltid at mannen i huset synes det er noe særlig. Da roper han og lurer på om jeg ikke kommer snart:)

Skrevet

Ja, det er så kjempe godt med en god latter :-)

Så vi bare MÅ få til det!

Skjønner at han roper på deg. Når jeg sitter her, sitter vi gjerne her begge to... Vi er litt rare vi da!

 

Skrevet

Neida! Mannen min har kikket inn her han også! Men han er for utålmodig til å orke å lese hele tråden. Min actionman*sukk*

Skrevet

Vi har hver vår PC - og av og til leser han disse trådene han og.

Gikk det bra når du innstalerte alle programmene på nytt på PC'en din?

Skrevet

Nei! Prøvde Windows XP cden, men da sa maskinen at det programmet var en eldre versjon enn den som er nå, så da ville ikke maskinen innstallere det. vet ikke hva jeg gjør da.

Skrevet

pregnanta, jeg glemte å svare deg - vi skal flytte langt nord i landet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...