mamma til en gutt Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Oppussingen er så og si ferdig. så vi får ha åpent fra i morgen velkommen alle sammen. fremdeles salg på brudekjoler :=)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 kan du skaffe perler til tiaraen min?
Happy H Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Hei Alex sin mamma. Dersom du er missfonøyd med produktet du har kjøpt bør du reise tilbake på butikken å få hjelp der. Alle kan være uheldige med ting de kjøper, samme kor det blir kjøpt. Synes det er litt dumt å diskutere dette her inne da det ikkje e så veldig god reklame for de som driver PrimaDonna.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 skal gjøre det med engang jeg får bil, men vil ikke reise helt ut der hvis jeg ikke får fikset det....er faktisk veldig lang tur
mamma til en gutt Skrevet 7. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2006 Helt enig med deg Happy H, blir helt feil å diskutere slik. takk for at du sa i fra Alex sin mamma, du kan sende oss en mail eller komme innom. så får vi se hva vi kan gjøre. er helt feil å skrive om det her. er ikke så lang vei fra byn
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #8 Skrevet 7. november 2006 Jeg skjønner forsåvidt at det blir dumt med slik omtale, men du har jo selv lagt opp til massiv omtale av butikken din flere ganger. Da en eler annen skrøyt av servicen for noen uker siden, var det liksom helt greit. Jeg er enig i at klager bør rettes til den det angår, men syns også at du må finne deg andre steder å reklamere enn her inne. Det er nemlig ikke lov å drive salg her.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 7. november 2006 #9 Skrevet 7. november 2006 så klart det er lang vei uten bil...men skal komme innom engang i neste uke... var forresten jeg som skrøt av dere....når dere får høre skryt her bør dere også tåle kritikk
Happy H Skrevet 7. november 2006 #10 Skrevet 7. november 2006 jeg er helt enig i at alle må tåle skryt og kritikk, og jeg forstår godt at Alex sin mamma er skuffet over at perlene er falt av en tiara ho ikkje har fått bruke endå.. Men jeg mener at dersom man kjøper en vare man er missfornøyd med går man tilbake til butikken eller ringer de. Det er jo uheldig både for selger og kjøper at sånne ting skjer, men desverre forekommer dette til tider uten at det er noen sin feil. Derfor er det negativt for Primadonna og ha denne diskusjonen gående her inne.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #11 Skrevet 7. november 2006 Enig. Når du først skal reklamere for butikken din her inne, må du tåle både ris og ros. Ellers så har din omtale av butikken ingenting her å gjøre..... Bør klare å skaffe deg et marked UTENOM mamma-forumene som dinbaby.
Gjest Skrevet 7. november 2006 #12 Skrevet 7. november 2006 høres ut som happy h og mamma til en gutt/primadonna er gode venner, gitt vil du ikke ha tilbakemelding på butikken din på bim så slutt å reklamere for deg selv her, det er blitt melka ganske godt det innlegget av alex sin mamma
mamma til en gutt Skrevet 8. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 8. november 2006 Oi, her var det skjedd mye siden i går. Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg. Jeg har aldri møtt happy h før, aner ikke hvem hun er faktisk. klart jeg tåler kritikk også..vil faktisk høre både positive og negative ting om butikken. slik at vi kan holde ved like det positive og endre det negative. grunnen til at jeg har skrevet dette innlegget, var at vi har hatt en del kunder fra dib, så tenkte bare å informere de. beklager hvis jeg har "snakket" for mye om butikken..sorry
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #14 Skrevet 9. november 2006 MÅ bare si en ting...hihi. Siden dette er internett og mange leser dette, så burde du mamma til en gutt sagt til alex sin mamma at klart hun skal få bytte tiaraen! Du kunne latt henne bytte den for å vise at du yter god kundeservice, som igjen er god reklame for butikken.... det er temmelig uprofft å be kunder lime på perler som faller av selv...eller så burde du informert om at noen av perlene kan komme til å falle av, slik at kunden er obs på dette, og ikke blir skuffet for at tiaraen har mistet perler før den er brukt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå