Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Hei.. Jeg sliter forferdelig her, jeg bryr meg rett å slett ikke om mannen min lengre...Er bare glad når han er borte og syns han er sjikkelig dum. Vi har en sønn på 7 mnd. sammen og jeg skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for å endre dette... Er det noen som har/har hatt samme problemet? Gikk det over? Alt jeg tenker på er om jeg kanskje bare skulle flyttet et sted for meg selv(med sønnen vår selfølgelig)... Off..hva skal jeg gjøre? Han er foresten fullt klar over hvordan jeg har det, men syns ikke han prøver å bedre situasjonen heller...
2barns mor Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Nå vet jo ikke vi hvorfor du synes han er skikkelig dum som du skriver, men i og med at han er fullstendig klar over dine følelser, så regner jeg med at dere har snakket ut om problemet?! Kan dere ikke prøve å snakke med en utenforstående tredjeperson? Det kan jo godt hende at dere er inne i en fase hvor det er mye svart rundt dere, da kan det være godt å få ett blikk fra noen som ikke kjenner dere. Vanskelig å si hva du/dere bør gjøre, men kanskje dere begge innerst inne ønsker å redde forholdet? da bør dere komme dere over kneika ved å snakke med noen!!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Problemet er at jeg vet ikke selv hvorfor jeg syns han er dum...alt han gjør irriterer meg, uansett... Men det er kanskje en ide å snakke med noen andre om det ja...en rådgiver eller noe. Hvertfall viss det ikke bedrer seg... off Var ikke sånn det skulle bli..
Gjest Riga19 - jente 14.10.06 Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Oi...det der høres jo nesten helt likt åssen jeg har det! Jeg har også vært åpen om følelsene mine med kjæresten min, og faktisk forsøkt å slå opp en rekke ganger (men da begynner han å gråte, og da får jeg så dårlig samvittighet, og da plutselig er jeg ikke sur på ham lenger...). Trodde det kom til å bli bedre etter at dattera vår kom, men nå er hun snart en måned, og jeg har det bare dårlig...ikke fødselsdepresjon, men vanlig depresjon, og jeg er veldig sinna på kjæresten min for jeg mener han har bidratt til at jeg har fortsatt å ha det dårlig. Han gjør liksom ikke noe for å forbedre min situasjon. Så jeg vet på en måte grunnen til at jeg synes han er dum og teit. Har sett litt på tilbud på nettet, og funnet fram til at familievernet tilbyr gratis samtaler til par...vi har ikke tatt kontakt med de enda, men det ser ut som vi (i alle fall jeg) må snakke med noen snart, for sånn er det ikke bra å ha det!:-( Håper ting ordner seg hos dere!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Takk for svar..håper det ordner seg hos dere også Riga19 - jente 14.10.06.... HI
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Hei..=) jeg har selv vært utrolig lei mannen min og for litt over et år siden gjorde jeg det faktisk slutt (noe jeg senere skulle angrepå) det tok vel nesten 2månder før vi ble sammen igjen og i mellomtiden var han helt knust og deppa og gjorde alt for og få meg tilbake mens jeg bare ble sikkelig irritert når han ringte eller dukka opp på døra mi, jeg hadde meg imellomtiden med en annen som han fant ut av og ble dødtsknust, tiden gikk og over en måned gikk til en dag jeg fikk vite at han hadde fått seg en ``venn`` da gikk det opp for meg hvor mye han betyr for meg så da snudde hele sitvasjonen og var da jeg som gjorde alt for og få han, men gikk ikke så lett, men en dag etter mange søvløse netter og mange tablettrusendedager så sa jeg til han det at hvis du vil ha meg tilbake må du nesten gjøre det nå før dørende lukkes. den natten ringte han meg og spurte om jeg kunne komme over. lang historie kort, TENK deg nøy igjennom ting ikke alle er like heldig som meg=) vil også legge ved det at jeg synntes folk i dag bør kjempe mer i ekteskapet, er liksom så lett og skille seg (synd)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå