mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 De må jo ha klonet 3 Barbie dukker. Er det mulig å bli mer kunstig???? De ser faktisk ut som dukker, hadde de ikke snakket og beveget seg så hadde jeg vært i tvil. Det er virkelig da det går opp for meg at livet består av så uendelig mye mer enn utseende, nye klær, en kilo opp eller ned.... Nei takk for at jeg er den jeg er.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 .....hihihi.......akkurat det har jeg tenkt når jeg har sett de dukkene der også ;-) Men når jeg tenker etter, hvor naturlig er det at tre kvinner deler samme mannen da? Og en på hans alder i tillegg.......Djeeeeezeez.....;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2006 Kan jo si det sånn: det ligger ikke helt for meg. Hvis mannen min skulle ha fler å velge i, skulle jeg hatt det også. Tenke seg til å bli henvist til barnerommet for i kveld skal far kose seg med Inga... Trodde ikke det var lovlig med bigami der heller, men de er vel ikke gift..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Ha ha ha ha ha ha - fy flate, det er jo helt sykt om du spør meg:-) Driver ikke han å bytter dem ut etterhvert da? Sikkert når jentene blir for gamle (altså ca 25 eller noe sånn ;-) Joda, takke meg til en av gangen gitt:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2006 Det er nok en "jobb" man ikke blir så gammel i. Når cellulittene setter inn, er det over. Men gamle gubben i morgenkåpe, ja se han tror han er Guds gave til kvinnen.
Trollmora Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Nei takke seg til det livet jeg har her og nå. Skjønner ikke at det er mulig å lage flere idiotiske programmer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå