Gå til innhold

Vil noen værsåsnill og spå meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er født 050179, gubben er født 080273. Har 3 sønner sammen som er født 030200, 041002 og 071105.

Har termin 20.06.07. Hva slags kjønn blir det? Vil jeg være frisk gjennom svangerskapet? Vil fødselen gå bra?

Please svar, noen!

På forhånd tusen takk!!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytter*

Skrevet

Og dytter litt mer..

Skrevet

Ok, takk for svar! ;)

Noen sier jente, noen sier gutt.. Jaja, noen må jo få rett! :D

Skrevet

Jeg har også prøvd å føle til om deg og tror veldig du får en jente. Tror ikke det blir noen komplikasjoner under svangerskapet bortsett fra at du vil bli veldig kvalm, kjenner at jeg må kaste opp selv og det var akkurat slik jeg hadde det da jeg var gravid. Fødselen kommer til å gå bra. Men du må ta dette med en klype salt har ikke kjempe efaring med dette.

Lykke til :-)

Skrevet

Tusen takk for svar du også! :D:D:D

Må si at jeg ønsker meg veldig ei jenta nå altså.. :P Men alt ert jo like kjærkomment til slutt uansett! :D

Jeg er litt (eller veldig...) kvalm på kveldene, ellers sliter jeg ikke så mye med det enda ihvertfall. ;)

Tar all spåing med en klype salt, men må også si at jeg tror på sånt og det er utrolig spennende å se hvem som får rett! :D

Tusen takk nok en gang, begge to! :D

Er det flere som vil spå meg, så bare sett i gang! :D

Skrevet

Fler som vil prøve???

Skrevet

føler sterkt på jente jeg og... kvalmen vil bli sterkere, men avta relativt fort igjen... det er hva som kommer opp for meg hvertfall:)

Skrevet

Åååå så morsomt! :D

Tusen takk for svar! :D

Skrevet

Noen fler??? ;)

Skrevet

Kjennes ut som ei lita tulle. Du vil ha noen små plager i svangerskapet, men det vil gå veldig greit.

Lykke til!

• 2 uker senere...
Skrevet

Åååå tusen takk for svar! :D

Håper virkelig plagene holder seg små ja! Kjenner bekenet en del nå, har gjort en del husarbeid i dag.. :S Håper det ikke blir verre enn dette ihvertfall! ;)

Flere som vil spå, så værsågod! Er så spennende dette!!! :D

• 3 uker senere...
Skrevet

*dytter litt til* :)

Skrevet

Jeg føler også veldig ei jente på deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...