Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 8. måneder og hun spiser grøt og frukt, men vil ikke ha middagsmat på glass og heller ikke grønnsaksmos, som jeg har laget. Hun har ingen tenner så har ikke prøvd å gi brødskive, bare litt smuler med leverpostei, og det falt heller ikke i smak. Hva liker deres babyer å spise?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Celine liker :

Grøt

Brødskive med leverpostei

Hjemmelaget middag ( ferdigmost poteter,gulrøtter og fiskeboller)

Nestle glass med Spaghetti & kjøttsaus

Celine er 6 mnd men har 6 tenner .....

Skrevet

Jenta mi blir 8 mnd om ei uke. Vi begynner nå å kjenne ei tann i nedmunnen, men ellers ingen tenner. Men mat er hun veldig glad i.

Grøt med banan/aprikos, og med eple. Er veldig glad i middagsglass (utenom kylling, det er ingen suksess altså) Har prøvd henne med litt brødskive, må vel venne på den ja. Ellers er hun veldig glad i is da

Skrevet

gutten min spiser grøt, frukt(frisk og på glass), brød m forskjellig pålegg(makrell i tomat er favoritt) og vil aller helst ha det mamma og pappa spiser.Han vil ikke ha middagsglass og i hver fall IKKE gulerøtter:)

Skrevet

Han har ikke smakt så mye men det han har smakt på liker han ser det ut som..

Eple finmoset

maisgrøt

baby eplejuice

nan

mm

vann

Skrevet

Dere med barn som spiser middagsmat og grønnsaker, tok det lang tid før barna fikk smaken på det, eller likte de det med en gang?

Skrevet

Jenta mi er litt over 6mnd og spiser grøt, middagsglass og fruktmos. Alt glir ned:) Middagsglasset var hun litt skeptisk til de første gangene. Fruktmosen er favoritt!

Skrevet

Min lille jente er også 8 måneder og hun spiser grøt, brød, frukmos, MEN ikke middag, har har både kjøpt og laget maten selv, men hun spiser ikke mer enn 5 teskje. Jeg bare prøver hver dag, håper hun spiser tilslutt!

Hun liker helller ikke leverposteie, vil ha bare brød.

Skrevet

Når begynte dere med brød?

Skrevet

Min har ikke smakt så veldig mye enda,men hittil så har dette falt i smak:

-Havregrøt (tilsatt Nestle fersken-&eplepure)

-Most banan

-Most eple

-Morsmelk

-Vann

-Nestle potetmos på glass

Skrevet

Det lurer jeg også på! Man kan vel begynne litt forsiktig før det har kommet tenner ...? Har lyst til å prøve å gi lille jenta litt brød, ikke bare bittesmå smuler, så hun får litt variasjon, er redd hun skal bli lei grøten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...